Vores Lyngby partner Løvenkjær Begravelse åbner ny butik

Vi kan i denne omgang berette om, at vores Lyngby partner, Løvenkjær Begravelse, har valgt forlænge sit partnerskab med Lyngby Boldklub, og det er vi rigtig glade for. Forretningen er ejet af Joachim Løvenkjær, der er 32 år gammel, og han har haft egen virksomhed som bedemand siden 2016. Joachim er født og opvokset i Virum, og han har dermed haft De Kongeblå tæt på hele livet. Han glæder sig til det kommende samarbejde, hvor han gerne vil støtte op om klubben:
“Jeg er glad for at kunne støtte op omkring det nye Lyngby-projekt, hvor især det spændende arbejde med ungdomsakademiet er meget interessant. Det er en sag, jeg gerne vil støtte, og Lyngby Boldklub gør et godt stykke arbejde for ungdommen i Kongens Lyngby. Derudover så synes jeg, det er vigtigt, at jeg som lokal støtter op omkring klubben, og jeg ser frem til det gode samarbejde, hvor man altid føler sig velkommen i klubben, om det er på kampdage eller i hverdagen” siger Joachim Løvenkjær.
Ny butik på Geels Plads i Virum
Løvenkjær Begravelse har den 1. oktober åbnet ny butik på Geels Plads 24A, 2830 Virum, og man kan altid kigge forbi til en kop kaffe, hvor Joachim er klar på en snak omkring, hvad man skulle have brug for. Man vil også kunne fange ham på tlf.: 5356 2830 eller på hans hjemmeside: http://www.lkbegravelser.dk/
Kunne du have interesse i at høre mere om det nye Lyngby-projekt, kan du kontakte kommerciel direktør, Andreas Byder, på tlf. nr. 2623 6366 eller e-mail: ab@lyngby-boldklub.dk.
Vil du være en fast del af fællesskabet på Lyngby, så kan du købe sæsonkort til Lyngby Stadion, hvor vores nye abonnementssystem sikrer, at det giver mening at tegne uanset hvornår på sæsonen. du påbegynder det.
Læs også: Kom til eksklusivt event med Mads Byder i Magasin i Lyngby
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – 2. AFSNIT
Læs også: Johannes Fog forlænger partnerskab med Lyngby Boldklub
Læs også: Lyngby Boldlub går med i eSuperligaen
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.