Maaltidet bliver ny partner i Lyngby Boldklub

Endnu en ny partner har valgt at blive en del af det voksende netværk i Lyngby Boldklub. Denne gang er der tale om Maaltidet, der bliver en del af det kongeblå netværk. Det er vi virkelig glade for, og vi glæder os til at byde Maaltidet velkommen til sammenholdet i Lyngby Boldklub, hvor de allerede har vist en utrolig lyst til at bidrage og være med i fællesskabet.

Husk at du kan få dine Lyngby-nyheder direkte i din Facebook Messenger indbakke.
Det får du ved at klikke her

Maaltidet
Deres overordnede vision, som naturligvis afspejler sig i alle Maaltiderne, er, at gøre mennesker glade med et godt måltid mad. Den lever de op til hver eneste dag, dels ved at lave alle deres retter fra bunden, og dels ved at sikre, at Maaltidets medarbejdere er tilfredse medarbejdere.
Man kunne måske tro, at de slipper deres mad, når det forlader matriklen og bliver kørt ud til diverse sultne mennesker. De mener selv, at de følger med. De tror på, at den energi og stemning, de har her i huset, afspejler sig i maden, kanaliserer sig videre ud på tallerkenerne, og danner basis for de gode oplevelser. Og det er præcis det, de gerne vil give deres gæster, uanset størrelse og omfang på arrangementet.
Vi byder endnu engang velkommen til Maaltidet, og hvis du vil læse mere om dem, så kan du gøre det her.
Kunne du have interesse i at høre mere om det nye Lyngby-projekt, kan du kontakte kommerciel direktør, Andreas Byder, på tlf. nr. 2623 6366 eller e-mail: ab@lyngby-boldklub.dk.
Vil du være en fast del af fællesskabet på Lyngby, så kan du købe sæsonkort til Lyngby Stadion, hvor vores nye abonnementssystem sikrer, at det giver mening at tegne uanset hvornår på sæsonen. du påbegynder det.
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – 2. AFSNIT
Læs også: Lyngby Boldlub går med i eSuperligaen
Læs også: Gustav Marcussen udtaget til U20-landsholdet
Læs også: Oskar Snorre udtaget til vigtige U21-landskampe
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.