Fremad Amager-kampen er flyttet til den 24. oktober kl. 18:00

Kampen mod Fremad Amager den 14. oktober er flyttet til onsdag den 24. oktober kl. 18:00. Dette er den, da Fremad Amager har fået to mand udtaget til landsholdsopgaver, og derfor har man været nødt til at flytte kampen. Lyngby har også fået to mand udtaget til landsholdstjeneste, hvor Oskar Snorre er udtaget til U21-landsholdet og Adam Sørensen er udtaget til U19-landsholdet. Det kan du læse mere om ved at klikke på linksene nederst i artiklen.

Se andet afsnit af “Sammen For Lyngby” her

Du vil kunne købe billetter til opgøret her, hvor priserne starter fra 70 kr. i forsalg. Ved at købe i forsalg sparer du både penge og tid. Du kan købe ved at klikke her.
Du kan stadig købe sæsonkort til Lyngby Stadion, hvor vores nye abonnementssystem sikrer, at det giver mening at tegne uanset hvornår på sæsonen. du påbegynder det. Køb dit ved at klikke her.
Alle billetter købt til den 14. oktober vil selvfølgelig stadig gælde til den 24. oktober.
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – 2. AFSNIT
Læs også: Oskar Snorre udtaget til vigtige U21-landskampe
Læs også: Adam Sørensen er udtaget til U19 EM-kvalifikationskampe
Læs også: Oliver Kryger og Maurits Kjærgaard i aktion for U16-landsholdet
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.