Adam Sørensen udtaget til U19 EM-kvalifikationskampe

Foto (c) fodboldbilleder.dk

I perioden fra den 6-17. oktober spiller det danske U19-landshold tre EM-kvalifikationskampe mod henholdsvis Estland, Finland og Italien i Estland. I den forbindelse er vores egen Adam Sørensen blevet udtaget som en af de første 15 spillere. Resten af truppen udtages i den kommende weekend.
Adam Sørensen har mulighed for at få sin tredje, fjerde og femte landskamp, hvis han kommer på banen i samtlige kampe i Estland.
I Lyngby Boldklub glæder vi os meget på Adams vegne, og er, som altid, stolte over, når vores egne talenter får lov til at repræsentere de forskellige landshold uden for vores egen lille andedam. Vi ønsker Adam Sørensen, og resten af U19-landsoldet, rigtig meget held og lykke i de kommende kvalifikationskampe.
Du kan sikre dig billet til næste hjemmekamp mod HB Køge søndag den 30. september, hvor der er kampstart kl. 14:45. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Husk også at Lyngby Fans inviterer til bold & burger. Det kan I læse mere om og tilmelde jer her.
Læs også: Lyngby Stadion bliver kontantløst – Første kamp er mod HB Køge
Læs også: Fire partnere fornyer deres partnerskaber med Lyngby Boldklub
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.