Lyngby Boldklub inviterer til ølsmagning af Lyngby Pilsneren i MENY!

Hvor: MENY – Lyngby Hovedgade 80, 2800 Kongens Lyngby
Tid: Ølsmagning mellem kl. 13:00 – 18:00
Spillere: Lasse Fosgaard og Martin Ørnskov kommer til autografer og billeder mellem kl. 16:00 – 17:00

Vi byder alle velkommen til ølsmagning, konkurrencer og autografer
Som det er kendt blandt mange Lyngby-fansm har vi i samarbejde med Nørrebro Bryghus, brygget den velsmagende økologiske Lyngby Pilsner. Pilsneren der blev lanceret i efteråret, er blevet taget godt imod fra mange af de Kongeblå-fans, og derfor har vi i samarbejde med Nørrebro Bryghus og MENY Lyngby valgt at afholde en ølsmagning, samt konkurrence med fede præmier på fredag d. 8. marts mellem kl. 13:00 og 18:00 i MENY på Lyngby Hovedgade 80.

Har du allerede smagt pilsneren, kan du også bare komme forbi til konkurrencer, autografer og købe de velsmagende pilsnere med hjem til weekend-hyggen. Har du derimod ikke smagt pilsneren endnu, er dette en unik mulighed for smagsprøver og chancen for at vinde VIP-pladser, trøjer, gavekort og meget andet!

Vi vil skænke op mellem kl. 13:00 – kl. 18:00, og vi får besøg af vores to profiler Lasse Fosgaard og anfører Martin Ørnskov mellem kl. 16:00 – 17:00 til autografer og billeder. Der vil blive delt 50 billetter ud til hjemmekampen søndag d. 10 marts imod Thisted FC, efter først-til-mølle princippet i løbet af dagen, samt spillerne har 50 billetter med, der deles ud i tidsrummet kl. 16:00 til 17:00.

Hør Lasse Fosgaard og Martin Ørnskov anmelde Lyngby Pilsneren fra Nørrebro Bryghus
Gennem linket her

Vind VIP-pladser, signeret trøje og meget andet!
Til ølsmagningen har vi stablet en spændende konkurrence på benene, hvor der er mange fede præmier på højkant. Man deltager i vores stand i MENY på dagen, og der vil være lodtrækning blandt de deltagende efter eventet, hvor vinderne vil blive kontaktet med det samme.

Præmier der udloddes til ølsmagningen:
– 2x VIP-billetter, Lyngby Boldklub vs Silkeborg, d. 24 marts kl.13:45
– Verdensmål-trøje signeret af hele spillertruppen
– 5×5 billetter til Lyngby Boldklub vs Thisted, inklusiv pølse + øl/vand kuponer
– Gavekort til Café Amalie på 250,-

Vind et gavekort til Nørrebro Bryghus’ restaurant på 1.000,-
Du har også muligheden for at vinde et gavekort til Nørrebro Bryghus’ restaurent på 1.000,-, hvor du kan tage familien eller venner med til en velsmagende middag på bryghuset. Konkurrencen løber indtil søndag og du kan deltage i denne gennem deres Facebook og Instagram kanaler! Hold øje med kanalerne, når konkurrencen går live.

Køb dine Lyngby Pilsnere online her

Læs også: Flot kæmpende Lyngby-hold sikrer vigtig udesejr mod Hvidovre IF

Læs også: Lyngby BK vil skabe synlighed om FN’s Verdensmål

Læs også: Køb dit halvårs-sæsonkort til foråret