Optakt & trup: Hvidovre IF venter i forårspræmieren

Modstander: Hvidovre IF
Spillested: Hvidovre Stadion, Sollentuna Alle 1, 2650 Hvidovre
Kampstart: Kl. 13:45 (runde 20)
Entré: Voksen 80,- / pensionister 40,- / børn 40,-

Køb din egen plads på Lyngby Stadion i hele foråret med et halvårs-sæsonkort
Klik her: https://shop.lyngby-boldklub.dk/season_cards

Spændende forår starter søndag for Lyngby Boldklub
Når kampen på søndag ude imod Hvidovre IF sparkes igang, begynder et spændende og vigtigt forår for Lyngby Boldklub. Med seks point til oprykningskampene og tre point til nedrykning, er denne kamp en god mulighed for at komme godt fra land i foråret. Hvidovre IF ligger tre point under De Kongeblå, så kampen kan godt betegnes som et vigtgit oprgør for begge mandskaber. Lyngby-holdet er efter en god pre-season klar til foråret, og kampen kan muligvis give debut til Gustav Harlev, Lasse Nielsen og Danni König, samt et muligt comeback til fan-favoritten Frederik Gytkjær. Vi håber at se mange kongeblå Lyngby-fans på lægter!

Truppen mod Hvidovre IF:
26. Frederik Gytkjær
32. Frederik Winther

Weekendens modstander: Hvidovre IF
De tredobbelte danske-mestre fra Hvidovre IF går ind til at alt afgørende forår, hvor klubben er placeret under nedrykningsstegen på målscore. HIF har i den indeværende sæson spillet sig til 20 point. Hvidovre kommer til kampen med en sejr i bagagen i deres sidste testkamp, hvor de på hjemmebane vandt med 2-0 over HIK fra 2.division. Kampen bliver også et gensyn med det tidligere Lyngby-talent Nikolai Johannesen, samt Kim Aabech der har nettet fem gange for de rødblusede i den indeværende sæson.

Bliv klar til forårssæsonen i Lyngby Shoppen – Åbent hver torsdag kl. 16-18 eller gennem linket:

Adgangsforhold
De medrejsende Lyngby-Fans skal benytte indgang D, der er placeret i højre side af tribunen – længst væk fra Hvidovrevej. Det er muligt at finde P-pladser ved Hvidovrevej, på Sollentuna Alle og på Idrætsvej. Derudover er det også muligt at parkere på Frihedens Station. For dem som rejser med det offentlige, er nærmeste S-Tog station Friheden St. og turen fra Lyngby St. tager ca. 50 minutter. Til kampen bliver der solgt øl, sodavand og stadion pølser.

Billetentré:
Voksen: 80,-
Pensionister: 40,-
Børn: 40,-

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub

Læs også: Lyngby BK vil skabe synlighed om FN’s Verdensmål

Læs også: Køb dit halvårs-sæsonkort til foråret

Læs også: Lyngby Boldklub klar til 2. sæson af eSuperligaen

Læs også: Veloverstået transfervindue for De Kongeblå

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter

Foto: (C) fodboldbilleder.dk