Lyngby Boldklub inviterer til informationsaften for fans, partnere og lokale

Meget er sket i Lyngby siden efterårssæsonen sluttede med en flot 4-0-sejr tilbage i november. Blandt andet er der kommet nyt trænerteam med Christian Nielsen i spidsen, Mikkel Beckmann er vendt tilbage til De Kongeblå og Thomas Villadsen er blevet ansat som målmandstræner.

Klubben har lavet en organisationsændring, og en ny treårsplan er sat i værk. Derfor vil vi i Lyngby Boldklub gerne invitere til informationsaften onsdag den 27. februar fra kl. 17-19, for at både fans, partnere og lokalbefolkning kan lære både trænerteam og plan bedre at kende.

Vi vil gerne give den første øl, og man vil i løbet af aftenen kunne høre fra det nye trænerteam, og så vil den nye adm. direktør, Andreas Byder og kommerciel chef, Kristian Maimann være til stede, hvor de vil præsentere den nye treårsplan, og I vil have mulighed for at spørge om både stort og småt.

Planen for arrangementet er således:
17:05 – Velkomst
17:10 – Oplæg om ny treårsplan
17:50 – Kort pause
18:00 – Præsentation af det nye team og herefter åbent forum til spørgsmål om både team og treårsplan

Klubhuset vil være åbent fra 17:00 af, og arrangementet forventes færdigt ved 19-tiden. Man vil ikke kunne købe mad, men der vil være mulighed for køb af øl og sodavand, hvor Lyngby Boldklub giver den første fustage. Eventet vil foregå på 2. sal i klubhuset på Lundtoftevej. Vi glæder os til at se jer alle sammen til en hyggelig aften i kongeblåt selskab.

Du kan allerede nu sikre din egen faste plads på Lyngby Stadion i foråret
Køb dit halvårs-sæsonkort her

Læs også: Køb dit halvårs-sæsonkort til foråret

Læs også: Lyngby Boldklub klar til 2. sæson af eSuperligaen