Optakt & info: Træningskamp imod Hillerød på lørdag

Adresse: Idrætsvej 21, 3200 Helsinge
Kickoff: 13:00
Entré: Gratis

Gode takter at bygge videre på
Lyngby Boldklub er hjemme fra træningslejr i Tyrkiet, hvor næste træningskamp finder sted på lørdag d. 16 februar, hvor vi gæster Helsinge Stadion på neutralbane imod 2. divisionsholdet Hillerød. Kampen giver mulighed for De Kongeblå til at bygge videre på de gode takter fra træningslejren i Tyrkiet, hvor det blev til sejr over den østriske Bundesligaklub TSV Hartberg og uafgjort imod armenske FC Shirak. Kampen på Helsinge Stadion imod Hillerød bliver et også et gensyn for to Lyngby-spillere. Nikolai Geertsen der i sommers skiftede til Lyngby Boldklub fra Hillerød, nåede at score imponerende otte mål i kun 13 kampe for weekendens modstander. U21-landsholdsmålmand Oskar Snorre vender tilbage Helsinge Stadion, hvor den unge målmand startede sin karrirere.

Du kan allerede nu sikre din egen faste plads på Lyngby Stadion i foråret
Køb dit halvårs-sæsonkort her

Weekendens modstander: Hillerød Fodbold
Hillerød der til dagligt spiller i 2. division gruppe 2, ligger godt til i tabellen og er kun unden for oprykningsspillet på målscoreren inden sæsonstarten. Holdet har igennem efteråret vundet seks kampe, spillet fem uafgjorte og tabt fem, hvilket har henvist klubben fra Nordsjælland til en syvendeplads i landet tredjebedste række. Igennem januars transfervindue har Hillerød sagt farvel til seks spillere og blandt andet hentet to profiler ind i form af Emil Rasmussen fra Ledøje-Smørum og Oscar Vraae som kommer tilbage til Hillerød efter bruddet med selv samme klub i sommers.

Adgangsforhold
Der vil være gratis entré til weekendens træningskamp på Helsinge Stadions kunstgræsbane, hvor der ikke vil være tribuner eller mulighed for at siddepladser. Det kan derfor anbefales at medbringe festivalstol eller godt fodtøj, til dem som kommer op nordpå og støtter De Kongeblå til lørdagens testkamp. Til kampen vil der være en kaffe/kage bod, samt mulighed for parkering ved Helsinge Hallen, Helsinge Bibliotek og uddannelsescenteret som ligger tæt på kunstgræsbanen, hvor opgøret bliver afviklet.

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub

Læs også: Køb dit halvårs-sæsonkort til foråret

Læs også: Lyngby Boldklub klar til 2. sæson af eSuperligaen

Læs også: Veloverstået transfervindue for De Kongeblå