Lyngby møder mandag eftermiddag Shirak

Kl 14.00 dansk tid spiller Lyngby Boldklub træningslejrens anden og sidste kamp, inden de vender hjem til Danmark i løbet af tirsdag.

2-1 sejren mod TSV Hartberg var en kamp med meget positivt at lægge vægt på, og her til eftermiddag står den så på det armenske hold Shirak fra den bedste armenske række. Det er en lettere ubekendt modstander, som De Kongblå står overfor:

”Vi har kigget lidt på dem, så vi har en idé om formation og stil, men det er en del af testen at kunne tilpasse sig, når man først ser, hvad de bringer” siger Christian Nielsen.

Når det er en mindre kendt modstander, end man er vant, vil de kongeblå drenge primært have fokus på deres eget spil:

”Vi vil gerne have vores eget koncept til at lykkes, selvom der altid vil være tilpasninger, når vi ser, hvad de bringer. Det er også en god test for spillerne til selv at hjælpe til at løse opgaven inde på banen, når de ser hvordan kampen udvikler sig” fortæller Christian Nielsen.

Selvom De Kongeblå efterhånden har været igennem flere træningskampe, så kan man stadig ikke udlede alt af eftermiddagens resultat og startopstilling:

”Vi har fået bygget rigtig meget på indtil videre, men vi er stadig ikke helt, hvor vi skal være i forhold til første turneringskamp. Vi vil først kunne se, det der minder om det endelige resultat, når vi spiller vores sidste testkamp” slutter den kongeblå cheftræner.

Kampstart er kl 14.00 dansk tid, og man vil kunne få mere information om kampforløbet mandag aften.

Ps. husk også at billetsalget til den nye sæson er startet, hvor vi spiller første hjemmekamp på Lyngby Stadion søndag den 10. marts kl. 13:45 mod Thisted FC.
Du kan købe dine billetter ved at trykke her