Køb dit halvårs-sæsonkort til foråret

Forårssæsonen er lige om hjørnet, som byder på en masse spændende kampe for De Kongeblå og vores fans. NordicBet Ligaen er tæt, og Lyngby-mandskabet har brug for alt den støtte, som de kan få i jagten på sejre for at kravle op i tabellen, hvor spillerne satte stor pris på støtten i efteråret. Hvis ikke du allerede er sæsonkortholder på Lyngby Stadion, er muligheden for egen plads og adgang til alle hjemmekampe kun et klik væk. Halvårssæsonkortet er nu tilgængeligt som almindeligt sæsonkort eller som abonnementsordning fra kun 50,- om måneden, hvor du kan spare penge i forhold til køb af enkeltbilletter.

Vores abonnementsordning – Fast lav pris
Det er stadig muligt for at tegne sit sæsonkort på en abonnementsordning. Det gør, at man kan betale et fast, lavt, månedligt beløb og derved have adgang til hjemmekampene på Lyngby Stadion.

Køb dit halvårs-sæsonkort her

Priser for halvårs-sæsonkortet:

ProduktEngangsbeløbAbonnement**
Voksen, ståplads450 kr.75 kr. pr. mdr.
Studerende, ståplads300 kr.50 kr. pr. mdr.
Pensionist, ståplads300 kr.50 kr. pr. mdr.
Voksen, fast siddeplads600 kr.100 kr. pr. mdr.
Studerende, fast siddeplads450 kr.75 kr. pr. mdr.
Pensionist, fast siddeplads450 kr.75 kr. pr. mdr.
Børn under 14 år – De Små VikingerGratis
Børn under 14 år – De Små Vikinger + fast siddeplads150 kr.25 kr. pr. mdr.

NB: Når du vælger abonnementsform i næste step vil prisen være nul – dette ændrer sig til sidst i købsflowet, hvor den månedlige pris vil fremgå korrekt.
*) Børn under 14 kan melde mig sig ind i den nye børneklub De Små Vikinger, og få gratis adgang til alle hjemmekampe på Lyngby Stadion, men skal barnet have reserveret siddeplads med navn på sædet, skal man købe sæsonkort.
**) Ved køb af abonnement er der en min. bindingsperiode på 6 mdr. derefter er opsigelsesperioden løbende mdr.+1 mdr. Opsigelse skal sendes via mail på: shop@lyngby-boldklub.dk

Sæsonkortet gælder til ALLE hjemmekampe i NordicBet Ligaen, samt eventuel play-off hjemmekamp.

Billetsalg – Enkeltbilletter til Lyngby Stadion:
Forsalg via shop.lyngby-boldklub.dk:

Voksen: 100 kr.
Studerende: 70 kr.
Pensionister: 70 kr.
Børn under 14 år: 70 kr.*

Køb i billetboderne på stadion:
Voksen 130 kr.
Studerende: 100 kr.
Pensionister: 100 kr.
Børn under 14 år: 100 kr.*
Børn under 3 år gratis ifølge med voksne.
*) Børn under 14 kan melde mig sig ind i vores børneklub De Små Vikinger og få gratis adgang til alle hjemmekampe på Lyngby Stadion.

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub

Læs også: Veloverstået transfervindue for De Kongeblå

Læs også: Carlson matchvinder da Lyngby tog flot skalp

Læs også: Flot Lyngby indsats sikrer 4-0 imod Halmstads BK