Akademiet sejrede tre gange mod Malmø FF

Til weekendens træningskampe for klubbens akademihold var Malmø FF på besøg og skulle prøve kræfter med Lyngbys U19-, U17-, U14- og U13-hold. Flotte kampe og god fodbold hele vejen rundt resulterede i tre sejre til De Kongeblå og en enkelt uafgjort imod den svenske traditionsklub.

Endnu en sejr til et velspillende U19-mandskab
Klubbens ældste talenter holdt for anden weekend i træk målfest i Kongens Lyngby, da holdet sikkert vandt over Malmø FF på eget græs. Lyngby-talenterne spillede en solid kamp, hvor specielt den centrale midtbane var velspillende i den offensive del at spillet. Emil Kornvig blev for anden uge i træk målscorer imod Malmø FF, da han så sent som i sidste weekend scorede i førsteholdets testkamp imod netop Malmø FFs Allsvenskan-hold. De øvrige mål blev sat ind af Victor Laub, Willads Delvin & Markus Lindberg.

U19: Lyngby BK 4-1 Malmø FF

Defensivt stærke U17 slog et godt Malmø FF-hold
U17-talenterne leverede holdets bedste præstation i sæsonopstarten imod en stærk modstander og holdt nullet i 1-0-sejren over Malmø. Lyngby-defensiven spillede en pragtkamp og med en stor redning til sidst i kampen af U-landsholdsmålmanden, Jonathan Ægidius, sikrede han et clean sheet og sejren i de døende minutter.

U17: Lyngby BK 1-0 Malmø FF

U14 med uafgjort trods tre føringer undervejs
Lyngbys U14-hold var ligeledes oppe imod svenske Malmø FF, hvor specielt presspillet gjorde det svært for dagens modstander. Talenterne var foran tre gange i kampen og havde generelt et god defensiv standpunkt, men en skarp Malmø FF-angriber straffede Lyngby-holdet og testkampen endte dermed 3-3.

U14: Lyngby BK 3-3 Malmø FF

Vellykket presspil sikrede U13-sejr
De yngste Kongeblå-talenter var også i aktion denne weekend, og de leverede en god indsats, hvor de fik godt udbytte af presspillet i kampen. Lyngby-drengene erobrede flere bolde højt på banen og skabte mange omstillinger, i en kamp U13-holdet vandt med cifrene 4-1.

U13: Lyngby BK 4-1 Malmø FF

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub

Læs også: Flot Lyngby indsats sikrer 4-0 imod Halmstads BK

Læs også: Lyngby Boldklub tilknytter Gustav Harlev