Lyngby Boldklub tilknytter Gustav Harlev

Vi har i dag lavet en aftale med Gustav Harlev, der i efteråret har spillet i Allerød FK, hvor han har været i gode hænder hos to tidligere koryfæer Dennis Foss og Kim Christensen. Aftalen løber i første omgang frem til sommer, og sportsdirektør Birger Jørgensen har fulgt den unge offensivspiller igennem længere tid:

“Gustav har en naturlig god fart, og han er ikke bange for en udfordring. Vi har haft kendskab til ham i en længere periode, og efter en god prøvetræning har det givet mening at lave en aftale frem til sommer. Gustav har tidligere været ramt af et hårdt skadesforløb, men han er kommet ovenpå igen, og vi tror på, at han kan være med til bidrage til holdet her i foråret og muligvis fremadrettet” lyder det fra den kongeblå sportsdirektør.

Gustav Harlev er 20 år gammel, og har dermed stadig mulighed for at lære og udvikle sig. Cheftræner Christian Nielsen tror på potentialet i Harlev, der har vist sig fint frem i træningerne på førsteholdet den sidste uge:

“Gustav er trods sin unge alder modig i sit spil i den forstand, at han ikke er bange for at udfordre sin direkte modstander. Han er hurtig, og det ved han, hvilket han skal udnytte til sin fordel. Vi tror på, at han kan blive en god del af gruppen, hvor han skal være med til at styrke truppen, og så skal han være klar, hvis muligheden for spilletid byder sig, og så glæder vi os til i samarbejde at udvikle ham som fodboldspiller” siger cheftræner Nielsen om den nye spiller i kongeblåt.

Harlev og resten af den kongeblå trup rejser til Sverige i dag, hvor der venter årets anden testkamp mod Halmstads BK, og han kan dermed allerede få uofficiel debut i dag.

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub

Læs også: Velkommen i Lyngby-familien til Cirkusrevyen

Læs også: Organisationsændring og ny direktør i Lyngby Boldklub A/S

Læs også: Lyngby Shoppen får åbningstid om aftenen

Se også: VIDEO – 4. afsnit af “Sammen For Lyngby”

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.