Danbolig forlænger deres partnerskab med Lyngby Boldklub

Vi kan med glæde i stemmen berette, at Danbolig forlænger deres partnerskab med Lyngby Boldklub, og det er vi selvfølgelig stolte af, at de har lyst til. Vi ser derfor frem til det fremtidige samarbejde, hvor vi skal have hele byen med.
Danbolig
Alle danboligs mæglere er selvstændige, lokale ejendomsmæglere, som har det til fælles, at de ønsker at skabe en god og tryg oplevelse med bolighandel for hver enkelt kunde. Derfor samarbejder de alle og trækker på hinandens lokale indsigter og erfaringer, hvis du som kunde fx står og skal flytte til en anden landsdel.
danbolig blev stiftet i 1989 og består i dag af omkring 150 butikker. Men uanset hvilken butik du indgår et samarbejde med, kan du forvente at blive mødt af troværdige, kompetente, dynamiske og empatiske mæglere, der vil hjælpe dig med lige netop, det som du har brug for.

I kan læse mere om Danbolig her, hvor I også kan komme i kontakt med dem

Vil du være en fast del af fællesskabet på Lyngby, så kan du købe sæsonkort til Lyngby Stadion, hvor vores nye abonnementssystem sikrer, at det giver mening at tegne uanset hvornår på sæsonen. du påbegynder det.
Du kan sikre dig billet til næste hjemmekamp mod FC Roskilde søndag den 25. november, hvor der er kampstart kl. 13:45. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Læs også: SÅ ER DEN HER! Den officielle Lyngby Boldklub klub-øl!
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – 2. AFSNIT
Læs også: Barberians bliver partner i Lyngby Boldklub og præsenterer Barberians Liveopdatering
Læs også: Lyngby Boldlub går med i eSuperligaen
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk