Barberians bliver partner i Lyngby Boldklub og præsenterer Barberians Liveopdatering

Vi kan i Lyngby Boldklub sige velkommen til Barberians, der bliver partner i Lyngby Boldklub. Mange vil nok have lagt mærke til dem allerede, da de har været partner på Barberians Liveopdatering, der er at finde på både Facebook og Twitter til alle kampe, der ikke bliver på tv. Vi er glade for at have dem med i Lyngby-familien, og vi ser frem til et godt samarbejde.
Barberians
Barberianscph® er et eksklusivt dansk assortiment af højtkvalitets grooming produkter for den moderne gentleman. Det er essentielt for dem at producere de bedst mulige produkter. De tilbyder et bredt udvalg af produkter indenfor skæggrooming, olier and andre hud- samt skægpleje produkter til den moderne mand.
De tager en ære i at anvende så mange danske råvarer som muligt i deres produkter, og hvis de samtidigt kan være økologiske, så anveder de selvfølgelig det.
Barberians København er mindre niche firma, der er baseret på ærgerlighed, passion og viljen til at kreere gode grooming produkter til mænd. Det er danskejet og med stolthed produceret i Danmark.
I kan læse mere om Barberians ved at klikke her, hvor I også vil kunne se deres udvalg.
Kunne du have interesse i at høre mere om det nye Lyngby-projekt, kan du kontakte kommerciel direktør, Andreas Byder, på tlf. nr. 2623 6366 eller e-mail: ab@lyngby-boldklub.dk.
Vil du være en fast del af fællesskabet på Lyngby, så kan du købe sæsonkort til Lyngby Stadion, hvor vores nye abonnementssystem sikrer, at det giver mening at tegne uanset hvornår på sæsonen. du påbegynder det.
Du kan sikre dig billet til næste hjemmekamp mod FC Fredericia søndag den 11. november, hvor der er kampstart kl. 13:45. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – 2. AFSNIT
Læs også: Johannes Fog forlænger partnerskab med Lyngby Boldklub
Læs også: Lyngby Boldlub går med i eSuperligaen
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk