Truppen mod FC Fredericia

Så er der kamp igen på Lyngby Stadion, hvor De Kongeblå skal bygge videre på den flotte sejr mod Viborg FF, og modtanderen denne gang er FC Fredericia. Gæsterne kommer direkte fra en 1-7-lussing mod FC Roskilde, men det er et godt hold, der besøger Kongens Lyngby, som sidst vi mødte dem vandt 2-0. Så Strudals drenge vil give alt for at hive de tre point til Lyngby. Kampen kan følges direkte på TV3 Sport, og der vil derfor ikke være Barberians Liveopdatering.
Du kan stadig købe sæsonkort til Lyngby Stadion, hvor vores nye abonnementssystem sikrer, at det giver mening at tegne uanset hvornår på sæsonen. du påbegynder det.
Der er kampstart på Lyngby Stadion klokken 13:45, og Faxe Kondi Fanzonen har åbent fra 11:45, hvor Vaffelbixen kommer og serverer lækre søde sager, og man vil kunne udfordre sine venner i fodbolddart eller dåsespark. Haakon kommer også forbi med flere førsteholdsspillere og giver autografer samt billeder. Sidst men ikke mindst, så kommer Soffe Dance Studio og underviser gratis mellem 12-13. Så kom tidligt i Faxe Kondi Fanzonen!
I pausen vil der være underholdning, da Soffie Dance Studio kommer og underholder med dans. Nedenfor kan I se de 18 mand, som trænerteamet har udtaget til morgendagens kamp.

Du kan købe billetter til næste hjemmekamp i forsalg og spare penge.

Truppen mod FC Fredericia:
1. Oskar Snorre (MM)
31. Thomas Mikkelsen (MM)
2. Markus Backmann
5. Martin Ørnskov
6. Mathias Hebo
7. Jesper Christjansen
8. Lasse Petry
9. Lasse Fosgaard
15. Emilio Simonsen
17. Adam Sørensen
18. Kevin Tshiembe
19. Daniel Stückler
20. Nicklas Mouritsen
21. Kristian Lindberg
22. Magnus Westergaard
23. Mads Carlson
25. Adnan Mohammad
26. Gustav Marcussen
Husk du kan læse dagens kampprogram på vores egen Lyngby app, som kan downloades i iTunes Store eller Google Play Store. Der kan man blandt andet læse om, hvad der sker på stadion i dag, optaktstinterview fra Mark Strudal og om dagens kampsponsor Danske Bank.
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – 2. AFSNIT
Læs også: Kongeblå talenter udtaget til U21-, U19- og U18-landsholdet
Læs også: Lyngby Boldklub lancerer frivilligeportal
Læs også: 500 skønne vikinger har meldt sig ind i “De Små Vikinger”
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk