Truppen til kampen mod Silkeborg IF

I 12. runde af NordicBet Ligaen skal De Kongeblå duellere med Silkeborg IF, og der venter en svær udekamp, da de rødblusede har vundet de sidste fire kampe i streg. Der er kampstart kl. 13:45, og kampen kan følges direkte på TV3 Sport. Derfor vil vi hellere ikke liveopdatere fra opgøret.
Der er desværre ingen bustur til denne kamp, men Lyngby Fans har arrangeret busture til resten af årets udekampe. Dem kan du læse mere om og tilmelde dig her.

Du kan stadig købe sæsonkort til Lyngby Stadion, hvor vores nye abonnementssystem sikrer, at det giver mening at tegne uanset hvornår på sæsonen. du påbegynder det.

Den kongeblå cheftræner Mark Strudal har udtaget følgende 20 spillere til opgøret, hvor Nicki Bille er ude med karantæne, og Oliver Lund og Jeppe Kjær er stadig skadet:
Du kan købe billetter til næste hjemmekamp i forsalg og spare penge.
Truppen mod Silkeborg IF:
1. Oskar Snorre (MM)
31. Thomas Mikkelsen (MM)
2. Marcus Backmann
5. Martin Ørnskov
6. Mathias Hebo
7. Jesper Christjansen
8. Lasse Petry
9. Lasse Fosgaard
10. Rezan Corlu
14. Nicolai Geertsen
15. Emilio Simonsen
17. Adam Sørensen
18. Kevin Tshiembe
19. Daniel Stückler
20. Nicklas Mouritsen
21. Kristian Lindberg
22. Magnus Westergaard
23. Mads Carlson
25. Adnan Mohammad
26. Gustav Marcussen
Du kan sikre dig billet til næste hjemmekamp mod Fremad Amager onsdag den 24. oktober, hvor der er kampstart kl. 18:00. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Læs også: Invitation til fredagsbar med Friends of Lyngby, Birger Jørgensen og Mark Strudal
Læs også: Fremad Amager-kampen er flyttet til den 24. oktober kl. 18:00
Læs også: Oskar Snorre udtaget til vigtige U21-landskampe
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk