To Lyngby-talenter udtaget til U16-landsholdet

Foto (c) fodboldbilleder.dk

På denne ellers lidt kedelige og grå onsdag har vi endnu flere lækre nyheder til jer angående vores ungdomsspillere, der bliver udtaget til diverse landshold.
Denne gang er det en fornøjelse at kunne berette, at Oliver Kryger Andersen og Maurits Kjærgaard er blevet udtaget til det danske U16-landsholds venskabskampe mod Frankrig, der spilles mellem d. 23-27 september. Spillerne samles søndag den 23. september, og drager derefter til Frankrig, hvor kampene afvikles.
Vi ønsker de to unge fyre tillykke med udtagelsen, og ønsker dem, og resten af holdet, held og lykke i de to kampe. Vi følger selvfølgelig op på drengens indsats, når kampene er spillet, og de er hjemme igen.
Den første kamp spilles tirsdag den 25. september kl. 18:00 mens den anden spilles torsdag den 27. september kl. 11:00.
Husk der er hjemmekamp for De Kongeblå på søndag den 16. september, hvor der er kampstart kl. 13:45 mod Næstved BK. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Minder for livet bliver skabt på Lyngby Stadion, og skulle du have interesse for at følge hele rejsen med Lyngby Boldklub, der kæmper for oprykning til Lyngby, så kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her.
Læs også: Fem kongeblå talenter udtaget til talentcentersamling
Læs også: Oskar Snorre udtaget til U21-landsholdet
Læs også: Adam Sørensen udtaget til U19-landsholdet
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.