Fem kongeblå talenter udtaget til talentcentersamling

Foto (c) fodboldbilleder.dk

Vi har endnu en fremragende nyhed til jer på ungdomsfronten på denne herlige torsdag. Vi kan, med stolthed og glæde, bekendtgøre, at fem af vores talenter fra U15-holdet har været indkaldt til talentcentersamling i Ballerup. Det drejer sig om Hjalte Dalsgaard, Emil Kauffman Nielsen, Gustav Mortensen, Oliver Sylvest og Tobias Storm, der desværre måtte trække sig med skade inden. De andre fire har trænet med i Ballerup tirsdag og onsdag, og har som U15 TC-hold spillet to kampe mod henholdsvis FC Roskilde U16 og HB Køge U16. Disse kampe fandt sted onsdag kl. 15:00 og 16.30.
Vi ønsker Hjalte, Emil, Gustav, og Oliver stort tillykke med udtagelsen, og håber, de hver især har fået værdifuld erfaring med sig fra de to dages samling.
Læs også: Oskar Snorre udtaget til U21-landsholdet
Læs også: Adam Sørensen udtaget til U19-landsholdet
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Læs også: Lyngby Boldklub A/S inviterer til fodboldcamp “Det’ Bare Fodbold 2018”
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.