Adam Sørensen udtaget til U19-landsholdet

Foto (c) fodboldbilleder.dk

Vi har endnu en glædelig nyhed til jer på denne solskinsrige onsdag. I forlængelse af Oscar Snorres udtagelse til det danske U21-landshold kan vi med stolthed fortælle, at Adam Sørensen for første gang er udtaget til det danske U19-landshold. Spillerne samles fra den 3.- 11. september til en miniturnering i Sverige. Her skal de danske drenge op imod kvalificeret modstand fra henholdsvis Norge og enten Sverige eller Østrig. Den første kamp, mod Norge, spilles den 7. september i Hille kl. 17:00, mens den næste kamp spilles den 10. september enten i Torsåkers eller Hille ligeledes kl. 17:00.

Man kan i denne sæson købe sæsonkort på abonnementsordning, og man kan dermed sikre sin egen personlige plads på Lyngby Stadion for bare 75 kr. om måneden. Køb dit personlige sæsonkort til Lyngby Stadion lige her.

Adam Sørensen har tidligere fået en kamp på U16-landsholdet og to kampe på U17, så det er et stort og flot skridt for den unge Sørensen, at blive kaldt op til U19-landsholdet. Det var også en lykkelig ung mand, vi fangede, da han fik den gode nyhed:
“Det er selvfølgelig en stor cadeau, at folk har set og synes, at det arbejde, jeg har lavet i klubben, er godt. Det bliver helt sikkert en på opleveren, og det er noget, som jeg virkelig glæder mig til. Så det bliver fedt, at prøve sig af på landsholdsniveau” siger den unge back med et smil på hele ansigtet.
Du kan følge Adam Sørensen og resten af de kongeblå drenge helt tæt på i første afsnit af vores dokumentarserie “Sammen For Lyngby”.  Det finder du ved at klikke lige her.
Husk der allerede er hjemmekamp på i dag den 22. august, hvor der er kampstart kl. 18:30 mod Nykøbing FC. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Minder for livet bliver skabt på Lyngby Stadion, og skulle du have interesse for at følge hele rejsen med Lyngby Boldklub, der kæmper for oprykning til Lyngby, så kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her.
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Læs også: Kevin Tshiembe forlænger til 2021
Læs også: Sammen For Lyngby – Den nye trøje er landet!
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.