Træn selv og bliv en bedre fodboldspiller

Det kræver træning og dedikation, hvis du vil nå et niveau som professionel fodboldspiller, men hvad gør du, når der ikke er træning i klubben? Du træner fodbold alene.

Nick Humphries fra Train Effective giver dig her de tre mest effektive fodboldtræningsøvelser, som du kan udføre alene:

1. Kontrol af høje bolde
  2. Zig zag
  3. Stop and go

Disse tre øvelser fokuserer på at gøre dig bedre til at kontrollere høje bolde og efterfølgende afslutte på mål, forbedre din dribling med høj hastighed og forbedring af din fart og fitness. Se hvordan øvelserne skal udføres i videoen og få flere tips og tricks til at træne fodbold selv på Unisports hjemmeside.

Er du dedikeret og får trænet disse øvelser, så ofte du kan, vil du forbedre dine fodboldkvalifikationer og blive en bedre spiller. Og det bedste af det hele er, at du ikke er afhængig af andre. Du kan udføre dem på egen hånd, hvor som helst og når som helst. Det kræver blot en bold og lidt plads. I kan få flere tips og tricks på Unisports hjemmeside her.

Læs også: Friends of Lyngby vil holde længere på talenterne
Læs også: Oskar Snorre udtaget til U21-landsholdet
Læs også: Adam Sørensen udtaget til U19-landsholdet
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Læs også: Lyngby Boldklub A/S inviterer til fodboldcamp “Det’ Bare Fodbold 2018”
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.