Lyngby Boldklub Løbenetværk

Kom i form Skab Netværk Plej Netværk

Lyngby Boldklubs løbenetværk er et eksklusivt netværk for løbere, der har fokus på motiverende og varierende løbetræning året rundt, hvor vores samarbejdspartner Kaiser Sport & Ortopædi (KSO) ligeledes vil give topprofessionel rådgivning og træningsvejledning.

Skab netværk

Efter en løbetur sammen med andre, skaber man en helt anden form for relation til hinanden.

Skab netværk

Kom i god form

Løb giver tankerne frit løb, her skaber vi sammen rummet for gode ideer.

Kom i god form

Løb giver tankerne frit løb, her skaber sammen vi rummet for gode ideer.

Få professionel sparring

Løbetnetværket faciliteres af løbetrænere fra Kaiser Sport & Ortopædi.

Få professionel sparring

Løbetnetværket faciliteres af løbetrænere fra Kaiser Sport & Ortopædi.
Start nu

Forbedre din kondition, netværk og mentale overskud i vores løbenetværk

Som medlem får du mulighed for samtidig at pleje både din løbeform og dit professionelle netværk. Vi tilbyder dig at optimere den tid, du bruger på at motionere – ved at lade den foregå i et inspirerende og uformelt netværk under lederskab af faglige dygtige løbetrænere fra Kaiser Sport & Ortopædi (KSO) og med ligesindede medlemmer ved din side.

Praktisk om løbenetværket

Vi løber et par gange om måneden fra kl. 7.30, hvor vi starter og slutter løbeturen ved Lyngby Stadion.

Morgenmad efter løbeturen

Efterfølgende vil der være en bolle med ost, en kop kaffe samt en juice.

Bad

Der vil være mulighed for at tage et bad, inden turen går videre til arbejdspladsen og dagens gøremål.

Dette inkluderer i éts års medlemskab:

2 månedlige løbetræningspas

I alt ca. 25 træningspas

Rabat hos Kaiser Sport & Ortopædi (KSO)

Sparring og vejledning omkring din løbetræning

Invitationer til særskilte arrangementer kun for løbeklubbens medlemmer

Bliv klædt ordentligt på til løbeturen

I samarbejde med Kaiser Sport & Ortopædi kan du blive klædt helt rigtigt på til de mange løbeture. Du får adgang til Kaiser Sports eksperter som vil hjælpe dig med at finde det rigtige udstyr og give tips og tricks til at optimere din teknik så du får mest muligt ud af løbetræningen.

Bliv klædt ordentligt på til løbeturen

I samarbejde med Kaiser Sport & Ortopædi kan du blive klædt helt rigtigt på til de mange løbeture. Du får adgang til Kaiser Sports eksperter, som vil hjælpe dig med at finde det rigtige udstyr og give tips og tricks til at optimere din teknik, så du får mest muligt ud af løbetræningen.

Pris for medlemmer af LB Morgennetværk

Tilmeld dig direkte i kontaktformularen eller ved at kontakte Nicklas

Kontakt direkte

Nicklas Engslev Hansen