Optakt & trup: Playoff-finale når De Kongeblå kæmper for overlevelse

Kampstart: Kl. 19:00 – D. 20/7, 2020
Kampprogram: Findes på Lyngby App’en til alle hjemmekampe
TV: TV3 Sport & Viaplay

Efter en spændende playoff i Hobro sidste mandag er det nu tid til at kæmpe den kongeblå 2-1 føringen hjem og sikre overlevelse i Superligaen! Arbejdet skal gøres færdigt mandag aften, når Hobro IK kommer på besøg til sæsonens sidste kamp, som bliver et sandt overlevelses brag. Med de to vigtige udebanemål har Lyngby-mandskabet et godt udgangspunkt før returopgøret. Målene i første kamp blev sat ind af Rezan Corlu og Frederik Gytkjær efter en indsats fra Christian Nielsens tropper. Dermed spiller Lyngby Boldklub for en plads i 3F-Superligaen efter sommerpausen, hvor klubben igen mandag aften spiller for hele Kongens Lyngby!

Varm op til kampen på Cocks & Cows fra kl. 12.00 af, hvor vores partner har sammensat en ‘Lyngby-Menu’ til kun 150,- som indeholder en valgfri burger, fries, dip og en kold øl! Dertil vil deres være 30% på øl hos Cafe Amalie hvis man er iført en kongeblå-trøje, hvor Henrik “Store” Larsen og Martin Buch vil servere mellem 16.00 og 16.30! Derefter vil de første 400 på stadion mandag aften, kunne få den første øl gratis efter ‘først-til-mølle’-princippet sponsoreret af Brolægning Sjælland og Royal Unibrew. Læs meget mere om mulighederne for optakt til kampen gennem nedenstående link!

Den perfekte Kongeblå opvarmning hos vores partnere!

Truppen til kampen:
23. Pascal Gregor
26. Frederik Gytkjær

Rundens modstander: Hobro IK
Hobro IK spiller mandag aften for overlevelse i 3F-Superligaen, hvor holdet har gode erfaringer fra overlevelseskampe igennem de seneste sæsoner. Dermed er playoff-runden slet ikke overstået, da Hobro både har erfaringen samt en række spændende profiler på holdet. Her kommer Emanuel Sabbi til at spille hans sidste kamp i den gule Hobro dragt, hvorefter den offensive Superliga-profil skifter til OB. Dertil har Hobro i Imed Louati, en spiller der har scoret to gange imod De Kongeblå i denne sæson, begge gange på hovedstød. Vi glæder os til at byde Hobro velkommen til opgøret!

SÅDAN KAN DU STØTTE LYNGBY BOLDKLUB

Information & Adgangsforhold – Fans af Lyngby Boldklub
–  Kampen spilles begrænsede antal tilskuere
– Alle billetter til opgøret er udsolgt
– Alle gæster bedes følge de angivne retningslinjer på Lyngby Stadion, som kan ses ved ankomst samt rundt omkring på stadion
– Ingen billetter til udebaneholdet til dette opgør grundet restriktioner

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.