STEP-BY-STEP guide til din perfekte kampdag #SAMMENFORLYNGBY

Mandag spiller vi sæsonens sidste og vigtigste kamp mod Hobro IK. Vi er ikke i tvivl om byens opbakning, da de 2400 tilgængelige tilskuerpladser var udsolgt på under 1,5 time. Vi ville ønske, vi kunne fylde stadion med de over 8.000, der er plads til – men grundet Covid-19 begrænsningerne, kunne der kun blive plads til 2400.

Nåede du ikke at få en billet til kampen? Eller vil du gerne være en del af stemningen op til kampstart? Så har vi to fabelagtige arrangementer til dig nede i byen.

GØR EN DAG UD AF DET: 4 step til en FED kampdag!

STEP 1: KLÆD DIG I KONGEBLÅT

Vi er alle sammen om at støtte De Kongeblå, og i fællesskab kæmper vi for overlevelse i Superligaen – om det er på eller udenfor stadion. Så klæd dig i blåt, og så kan du også nyde godt af tilbudene på kampdagen.

STEP 2: Præmiere på burgermenu hos Cocks & Cows

Kig forbi Cocks & Cows fra kl. 12:00 og køb den nye ”Lyngby Boldklub Menu”.

En valgfri burger

Curly fries + dip

Iskold Fadøl

KUN 150,-

Hvis du tropper op i kongeblåt Lyngby-gear, får du også et shot Fernet Branca – bum, så er dagen sat i gang.
Cocks & Cows har også masser af gode ting på menuen til børnefamilien, så som nuggets og fritter der altid et hit hos de mindste.

Psssst… Omkring kl. 13:30 kigger nogle af spillerne forbi Cocks & Cows til en burger og en hyggesnak.

STEP 3: Hygge og sang på Cafe Amalie – med rabat

Når du har fyldt maven med saftige burgere fra Cocks & Cows, kan du tøffe ned til Cafe Amalie og få skænket en fadøl af Martin Buch eller Store Larsen, som står klar bag baren fra kl. 16:00-16:30. Du får 30% rabat på øllen, hvis du tropper op i din kongeblå Lyngby-trøje. Vi sørger også for, at du kan få varmet stemmebåndene op med lidt gode Gasolin covers leveret af Søren fra Gasnas.

STEP 4: Først til møllen får først øllen

Er du en af de heldige, der fik købt en billet til kampen? Så skal du være med til at give drengene den bedst mulige opvarmning! Vi åbner stadion kl. 18:00 og de første 400 får en gratis øl! Her kan vi sige tak til dagens kampsponsor Brolægning Sjælland og vores øl leverandør Royal Unibrew.

Så når du har spist din Cocks & Cows burger og drukket din Cafe Amalie øl, er det benene på nakken og afsted til stadion.

Husk også at Lyngby Fans synger fra kl. 18:20, så spillerne er helt kampklar. Så kom tidligt og varm op med alle dine medfans.

Vi glæder os til at male byen kongeblå sammen med jer!

FORZA LYNGBY!