Optakt & trup: FC Fredericia venter i spændende udekamp

Du kan sikre dig fast plads på Lyngby Stadion for bare 75 kr. om måneden
Næste hjemmekamp er søndag den 14. april mod Hvidovre IF
Køb din plads her

Lyngby-mandskabet skal en tur til Jylland, når de gæster FC Fredericia på søndag 7. april. FC Fredericia er aktuelt på en fjerdeplads i NordicBet Ligaen, tre point foran De Kongeblå, og der er dermed et spændende opgør på menuen, hvor De Kongeblå skal forsøge at få revanche for sidste besøg på Monjasa Park. Det har været to tætte opgør i denne sæson, der er blevet afgjort ved de små marginaler, og Christian Nielsens tropper vil gøre alt for at få vendt dem til deres fordel.
Vi håber at se mange Kongeblå-fans i Jylland på søndag, hvor vi har brug for alt den støtte vi kan få!

Truppen imod FC Fredericia:
1. Oskar Snorre (GK)
31. Thomas Mikkelsen (GK)
2. Marcus Backmann
3. Lasse Nielsen
5. Martin Ørnskov
7. Jesper Christjansen
8. Gustav Marcussen
9. Lasse Fosgaard
10. Rezan Corlu
11. Jeppe Kjær
13. Danni König
15. Emilio Simonsen
17. Adam Sørensen
20. Nicklas Mouritsen
21. Kristian Lindberg
22. Magnus Hee Westergaard
23. Mads Carlson
24. Gustav Harlev
26. Frederik Gytkjær

Se det nyeste afsnit af “Sammen For Lyngby” og kom med bag kulissen i afsnit 5
Sammen For Lyngby – Afsnit 5

Rundens modstander: FC Fredericia
Weekendens modstander fra østjylland kommer til opgøret på en aktuel fjerdeplads lige udenfor play-off pladserne. FC Fredericia har gang i en god sæson, hvor holdet aktuelt stadig er med i oprykningskampen og skal bruge point i hjemmekampen imod Lyngby for at holde liv i håbet. Østjyderne har i denne sæson et godt tag på De Kongeblå, hvor holdet har vundet de to første indbyrdes opgør. Af profiler på mandskabet befinder sig midtbaneprofilen Victor Torp og Dennis Høegh, som begge også er kommet på tavlen i de to første opgør imod Lyngby Boldklub. FC Fredericia kommer til opgøret med et nederlag i bagagen, hvor de tabte 0-1 i sidste weekend til Fremad Amager.

Adgangsforhold:
Der vil til søndagens udekamp, ikke være fælles bustur med fanklubben Så medrejsende Lyngby-Fans, der tager turen til det østlige Jylland for at støtte De Kongeblå skal sætte to og en halv time af til køre turen derover og hjem igen. Billetter til kampen koster 75,- for voksne og 35,- for børn og pensionister. Udebaneafsnittet er placeret i den østlige ende af hovedtribunen, hvor vi håber at se mange kongeblå fans på lægterne.

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her

Læs også: C&C Travel støtter FNs Verdensmål 9

Læs også: Lyngby Boldklub og forfatter går sammen om Verdensmålene

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) fodboldbilleder.dk