Information om fredagens kamp mod Malmø FF

På fredag sparker De Kongeblå det nye år i gang, når Anders “AC” Christiansen og resten af Malmø FF gæster Kongens Lyngby. Kampen er sat til kampstart kl. 13:00, og den bliver spillet på kunst 3 på banerne ved Lyngby Stadion. Der vil være fri entre, og der vil være mulighed for at købe kaffe.

Opgøret vil blive afviklet, så der bliver spillet tre halvlege af 35 minutter. Det bliver noget af en test for Christian Nielsens tropper, da Malmø bruger opgøret som forberedelse til deres Europa League-kamp mod Chelsea den 14. februar, og det bliver dermed et stærkt hold, De Kongeblå kommer til at møde. Udover det har de spillet en træningskamp mod IFK Malmö den 18. januar, som endte 2-2.

Kampen bliver den første for Lyngby-holdet i det nye år, og selvom der venter en svær opgave, ser den kongeblå cheftræner det som en spændende udfordring:

“Det venter en sjov, men også hård kamp lige fra start mod et stærkt Malmø hold, der er længere fremme i deres forberedelser end os, da de skal møde Chelsea her den 14. Februar. Det bliver en god test for drengene mod et af skandinaviens bedste hold, en udfordring vi ser frem til. Vi går altid på banen for at vinde, men her i opstarten lægger vi også stor vægt på den fysiske dosering, og vi vil fordele spilletiden på hele truppen samt unge spillere fra vores akademi. Udover det bliver det jo også et glædeligt gensyn med “AC”, der kommer tilbage til Kongens Lyngby” siger Christian Nielsen om årets første træningskamp.

Husk du kan købe vores egen Lyngby Pilsner, hvor priserne starter fra 105 kr. Du kan finde dem ved at klikke her

Læs også: Lyngby Boldklub henter Frederik Gytkjær hjem

Læs også: Lyngby Boldklub skriver ny lang kontrakt med Adam Sørensen

Læs også: Lyngby forlænger med Nicolai Geertsen

Se også: VIDEO – 4. afsnit af “Sammen For Lyngby”

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) fodboldbilleder.dk