Lyngby Boldklub forlænger med Oskar Snorre

Den talentfulde målmand Oskar Snorre fortsætter karrieren hos Lyngby Boldklub. Parterne har i dag underskrevet en ny kontrakt frem til sommeren 2020.

Oskar Snorre fik debut for Lyngby Boldklub i Superligaen sidste år, og har i alt optrådt 19 gange for De Kongeblås bedste mandskab i Superligaen, 1. division og Sydbank Pokalen. Den oprindelige kontrakt stod til udløb til sommer, og dermed var Snorre egentlig berettiget til at forhandle med andre klubber – men det bliver der ikke tale om med den nye kontraktforlængelse, som har været i støbeskeen i en længere periode:

”Det er ikke nogen hemmelighed, at det har taget lidt tid at finde hinanden, men vi er glade for at vi til syvende og sidst nåede til enighed, og at Snorre skal fortsætte hos os. Snorre er en talentfuld målmand, der fortsat har mange niveauer han kan lægge på, og gør han det, så kan han selvfølgelig være hos os på lånt tid”

”Vi er glade for at få muligheden for at arbejde videre med Snorres store potentiale, og glæder os til at følge Snorres udvikling på holdet i et spændende forår” fortæller sportsdirektør Birger Jørgensen, der fortsat arbejder på at finde en ny målmandstræner samt en målmandskollega til Snorre på førsteholdet – begge dele forventer klubben at melde nyt ud omkring i den kommende uge.

19-årige Oskar Snorre, der i efteråret fik debut på U21-landsholdet i en testkamp mod Spanien, har været i Lyngby siden han som blot 13-årig stødte til De Kongeblås akademi. I Lyngby har han været fast mand mellem stængerne på både U17 og U19-holdet, ligesom keeperen fast har været en del af ungdomslandsholdene, og spillet i alt 24 kampe på U16-, U17-, U18-, U19- og U21-landsholdet.

Snorre har ligeledes repræsenteret Danmark ved U17-EM og kan i januar se frem til en træningstur med U21-landsholdet til Mexico, der blandt andet skal forberede sig på den kommende EM-slutrunde.

Husk du allerede nu kan købe halvårsæsonkort til forårssæsonen, hvor priserne starter fra 300 kr. eller 50 kr. om måneden.

Du kan købe dit personlige kort ved at klikke her

Læs også: Magnus Westergaard forlænger til 2020

Se også: VIDEO – 4. afsnit af “Sammen For Lyngby”

Se også: VIDEO – Årets mål 2018

Læs også: Syv Lyngby-spillere indkaldt til ungdomslandsholdene

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram,LinkedIn og Twitter.

Foto (c) fodboldbilleder.dk