Lasse Petry takker af i kongeblåt

Lasse Petry havde ved årsskiftet udløb med Lyngby Boldklub, og selvom parterne løst har snakket sammen om fremtiden står det nu klart, at Petry fortsætter i islandske Valur.

Lyngby Boldklub har hele tiden været klar over Petrys brændende ønske om at prøve sig af uden for landets grænser, og at det ønske nu opfyldes kan sportsdirektør Birger Jørgensen sagtens glæde sig over på Petrys vegne:

“Lasse og Lyngby har været et rigtig godt match, og han gav gennem efteråret gode bidrag både på og uden for banen. Vi har hele tiden været klar over “risikoen” ved Lasses udlandsdrømme, og selvom vi gerne havde set Lasse som en del af vores hold, så er vi også glad for at det ser ud til at lykkes at komme afsted. Så vi takker Lasse for en god og professionel indsats for Lyngby Boldklub, og ønsker ham held og lykke i fremtiden” siger Birger Jørgensen om Lasse Petry, der har nydt sin tid hos De Kongeblå:

“Jeg har haft et rigtig godt halvår i Lyngby. Jeg blev taget rigtig godt imod og har været glad for at være en del af holdet, miljøet og spillertruppen, der har et rigtig godt sammenhold. Lyngby gav mig chancen for at vise, at jeg var tilbage på mit niveau, og det er jeg meget taknemmelig for. Resultaterne har måske ikke været, som både jeg og truppen ønskede, men jeg ser et uforløst potentiale i både spillere og klubben, som jeg håber bliver forløst over den kommende tid. Derfor ønsker jeg alle i og omkring klubben alt held og lykke i fremtiden, og glæder mig til at følge med på afstand” fortæller Lasse Petry.

Lasse Petry nåede at optræde 14 gange for De Kongeblå, og det blev også til en enkelt kasse og en assist i kongeblåt.

Lyngby Boldklub takker Petry for indsatsen, og ønsker ham held og lykke i fremtiden.

Læs også: Lyngby tilføjer Mikkel Beckmann til trænerteamet

Læs også: Lyngby Boldklub forlænger med Oskar Snorre

Læs også: Magnus Westergaard forlænger til 2020

Se også: VIDEO – 4. afsnit af “Sammen For Lyngby”

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) fodboldbilleder.dk