Vi kan sige velkommen til Virum Installation

Vi kan sige velkommen i Lyngby-familien til Virum Installation, der bliver partner i klubben. Hvis navnet lyder velkendt, så giver det helt mening, da de var partner på første afsnit af “Sammen For Lyngby”, og vi er mægtig glade for, at de vil være med til at støtte klubben.
Virum Installation
Et firma med solide traditioner
Virum Installationsforretning blev grundlagt i 1936 af den legendariske Henry Eriksen, som drev virksomheden frem til 1977. Her overtog Palle Aarø-Hansen, som videreførte virksomheden frem til år 2002. I dag er Virum Installation drevet af Henrik Blom, der indtil overtagelsen drev Blom El-installation i Lyngby. I 2005 solgte Per Madsen Nærum El i forbindelse med generationsskifte. Virum Installation er således en sammenlægning af Virum Installationsforretning, Nærum El og Blom El-installation.
Alle typer opgaver til private og virksomheder
De beskæftiger 10-15 medarbejdere i Virum Installation. Deres montører og lærlinge rykker ud til alle typer opgaver, og de udfører reparationer på deres værksted.
Kunden i fokus
For dem er det altafgørende at kunden er fuldt tilfreds med den udførte opgave. De er garant for at indgået tids-, kvalitets- og prisaftaler overholdes. De mener selv, de har et meget højt kvalitet og pris forhold.
I kan komme i kontakt med Virum Installation ved at klikke her.
Kunne du have interesse i at høre mere om det nye Lyngby-projekt, kan du kontakte kommerciel direktør, Andreas Byder, på tlf. nr. 2623 6366 eller e-mail: ab@lyngby-boldklub.dk eller Partner- og netværkskoordinator, Rikke Baden Andersen, på tlf. nr. 2342 7829 eller e-mail: rba@lyngby-boldklub.dk.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.