Julebanko i Lyngby Hallen – Kom og julehyg!

Nordregionens største bankospil med plads til 600 bankospillere finder sted i Lyngby Hallen på søndag den 16. december, og du er inviteret!. Der er lækre præmier på højkant, hvor man blandt andet kan vinde en Ipad fra Apple eller JBL højtalere, og vi har fra klubben også doneret både billetter og madbilletter.
Prisen er bare 15 kr. pr. plade, men indgangen er til gengæld gratis. Arrangementet starter kl. 14:00, og dørene åbner allerede kl. 11:00. Der kommer til at være 18 spil i serien.
Hvor? Lyngby Hallen – Lundtoftevej 53, 2800 Kgs. Lyngby
Hvornår? Søndag den 16. december kl. 14:00
Koster det noget? Indgang er gratis, men en plade koster 15 kroner
EKSTRA JULEÅBNET I SHOPPEN
Vi ved, at det ikke altid er til at nå forbi os i vores afhentningstider, og derfor vil vi op til jul holde ekstra åbent i Lyngby Shoppen på stadion. Helt nøjagtigt vil der være åbnet tre dage:
Torsdag 13. december kl. 15:00-18:00
Lørdag 15. december kl. 12:00-16:00
Tirsdag 18. december kl. 15:00-18:00
Den sidste dag hvor vi kan love forsendelse fra shoppen vil være til og med torsdag den 13. december. Herefter kan vi kun love afhentning i shoppen, hvis man skal nå at få sine varer inden jul. Udover de tre dage, som vi har ekstra åbent, så kan man afhente varer på hverdage mellem 10-15 i klubhuset på Lundtoftevej 61 1. sal helt frem til fredag den 21. december.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.