Tre partnere forlænger deres engagement med Lyngby Boldklub

Normalt er tre på stribe en rigtig god ting, og det er det også i denne omgang, hvor vi kan berette om tre partnere, der forlænger deres partnerskab med os, og det er vi naturligvis meget glade for. Der er tale om Nykredit, Ellekjær Installation og Sterling Polish Company, og der skal lyde et stort tak for støtten.
Nykredit
I mere end 165 år har Nykredit hjulpet danske familier til at eje deres hjem og danske virksomheder til at vokse. Det vil de fortsat gøre, hvor tryghed og stabilitet har kendetegnet dem og deres kerneprodukt siden 1851.
De beskriver selv forholdet til deres kunder som “Vi er skabt af vores kunder – til vores kunder. Og som noget særligt er vi overvejende ejet af en forening, der repræsenterer kunderne. Hver eneste dag året rundt har vi fokus på vores seks løfter. De seks løfter udgør kernen i vores vision, og de fortæller vores kunder, partnere, medarbejdere, ejere, investorer og samfundet, hvad de kan forvente af os.”
I kan komme i kontakt og lære mere og Nykredit ved at klikke her.
Ellekjær Installation
Vi udfører alle former for el-installationer i alt fra mindre boliger og erhvervsbyggerier til offentlige institutioner. Det være sig elvarme, intelligente styringer i virksomheder og private boliger med en afsluttende dokumentation af tegninger og kvalitetssikring, hvis dette måtte være et krav. Vi leverer hårde hvidevarer til konkurrencedygtige priser og monterer dem efter anviste foreskrifter og sikkerhedskrav.
Du kan kontakte dem for en professionel rådgivning eller et uforpligtende tilbud. Det kan du ved at klikke her.
Sterling Polish Company
Sterling Polish Company har siden virksomheden blev grundlagt i 1941 leveret pudsemidler af høj kvalitet ud fra forretningsidéen: ”Skinnende sølv, rent og tiltalende. Sådan ønsker brugerne det”. I et tæt samarbejde med den danske sølvsmedje Georg Jensen & Wendel A/S, har Sterling Polish gennem alle årene været garant for miljøvenlige produkter til effektiv rengøring i dagligdagen. De leverer indenfor: møbelpleje, skopleje, metalpleje, køkkenpleje, tekstilpleje, husholdning, luftfrisker, skærm- og brillerens og opvask. Vil du lære Sterling Polish Company bedre at kende, så kan du kontakte dem ved at klikke her.
Kunne du have interesse i at høre mere om det nye Lyngby-projekt, kan du kontakte kommerciel direktør, Andreas Byder, på tlf. nr. 2623 6366 eller e-mail: ab@lyngby-boldklub.dk eller Partner- og netværkskoordinator, Rikke Baden Andersen, på tlf. nr. 2342 7829 eller e-mail: rba@lyngby-boldklub.dk.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske