Kom til julemarked med Lyngby Boldklub

Julen nærmer sig, og det kan vi også mærke i Lyngby Boldklub, hvor vi glæder os ligesom så mange andre i Danmark. I år vil vi også gerne julehygge lidt ekstra med jer, og vi kommer til at være med, når der afholdes julemarked på Lindegården i Bondebyen. Vi kommer til at medbringe alle de lækre varer, som normalt kan findes i Lyngby Shoppen, og vi vil også have lidt ekstra kongeblå julegodter med, såsom Lyngby Boldklub nissehuer og julehjerter.
Udover os selv vil der være mere end 25 andre boder, der vil sælge alt fra julekonfekt til boliginteriør fra Sydafrika, og man vil også kunne få stillet sulten fra flere foodtrucks.
Så hvis du vil have sikret julegaverne i god tid, vil købe lidt unikt Lyngby julepynt eller bare komme og hygge, så vil vi mægtig gerne se jer alle sammen til to hyggelig eftermiddage. Begge dage vil der også komme spillere fra førsteholdet mellem 13-14, som vil skrive autografer, tage billeder eller bare give lidt godt julehumør. Så du vil kunne få et unikt præg på alle sine gaver, hvis du møder op.
Vi kommer med alt det nye lækre merchandise, hvor du kan se hele udvalget ved at klikke her.
Vi kommer også med den flotte hjemmebanetrøje, og så sælger vi selvfølgelig også vores nye lækre Lyngby Pilsner, som passer perfekt til julefrokosten, julemiddagen eller en helt tredje begivenhed, hvor man vil kunne købe i både 5- pack, 6-pack og en hel kasse med 18 stk. Du kan se udvalg og pris ved at klikke her.
Julemarked på Lindegården i Bondebyen – lørdag den 8. december OG søndag den 9. december fra kl. 11-16 begge dage
Adresse: Lindegaarden Peter Lunds Vej 8, 2800 Kgs. Lyngby
EKSTRA JULEÅBNET I SHOPPEN
Vi ved, at det ikke altid er til at nå forbi os i vores afhentningstider, og derfor vil vi op til jul holde ekstra åbent i Lyngby Shoppen på stadion. Helt nøjagtigt vil der være åbnet tre dage:
Torsdag 13. december kl. 15:00-18:00
Lørdag 15. december kl. 12:00-16:00
Tirsdag 18. december kl. 15:00-18:00
Den sidste dag hvor vi kan love forsendelse fra shoppen vil være til og med torsdag den 13. december. Herefter kan vi kun love afhentning i shoppen, hvis man skal nå at få sine varer inden jul. Udover de tre dage, som vi har ekstra åbent, så kan man afhente varer på hverdage mellem 10-15 i klubhuset på Lundtoftevej 61 1. sal helt frem til fredag den 21. december.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.