Reserverne vinder flot sejr i Esbjerg

Foto (c) fodboldbilleder.dk

Tirsdag den 2. oktober var reserveholdet draget mod Esbjerg for at møde Esbjergs reserver.
Det var en kamp, hvor Lyngby-holdet spillede en gennemført flot kamp og ramte et rigtig højt niveau samtidig med, at de aftaler, der var blevet lavet, og de ting der var blevet øvet i ugens løb, fungerede rigtig flot i stort set hele kampen.
I første halvleg bragte Lyngby-holdet sig foran med 2-0 på mål af Rezan Corlu og Emil Kornvig. Den stilling holdt helt fortjent til pausen.
I anden halvleg kom Esbjerg bedre med, ogde  kom også tilbage i kampen ved et frispark sat ind af den tidligere stjerne Van der Vaart, inden de også fik tilkæmpet sig et straffespark, som de udlignede på. Det vækkede Lyngby-holdet, der igen fik kontrol over kampen, og på mål af Daniel Stückler og Magnus Wesstergaard sikrede de Kongeblå sig en yderst flot og fortjent sejr i Esbjerg mod et stærkt hjemmehold.

Se andet afsnit af “Sammen For Lyngby” her

Esbjerg FB – Lyngby Boldklub 2-4
0-1 Rezan Corlu
0-2 Emil Kornvig
2-3 Daniel Stückler (straffe)
2-4 Magnus Westergaard
Lyngby Boldklub startopstilling:

Emil Kornvig –  Daniel Stückler –  Rezan Corlu

Emilio Simonsen – Magnus Westergaard –  Mads Carlson

Nicklas Mourtisen –  Frederik Winther – Marcus Backmann –  Esben Wolf

Oskar Snorre

Bænk: Alexander Jensen(MM), Emil Bodholt, Karim El Haddouchi, Marius Christiansen og Jakob Jensen.
Næste kamp i reserveholdsligaen er den 8. oktober kl. 14.00, når Esbjerg gæster Lyngby Stadion til en revanchekamp.
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – 2. AFSNIT
Læs også: Markus Backmann skriver kontrakt med De Kongeblå
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.