Lyngby Stadion bliver kontantløst – Første kamp er mod HB Køge

Vi har en rigtig spændende nyhed klar til jer, da Lyngby Stadion bliver kontantløst. Til vores næste hjemmekamp, søndag den 30. september kl. 14:45 mod HB Køge, vil Lyngby Stadion være kontantløst, hvilket betyder, at du ikke kan betale med kontanter. Det vil være muligt at betale med dankort, MobilePay eller via vores egen Lyngby-app.
Dette er vi meget spændte på og glade for, da vi på denne måde sikrer en endnu sundere drift af klubben. Allervigtigst tror vi på, at det vil sørge for en hurtigere betjening for jer fans, som er noget, der er blevet efterspurgt. Vi vil gerne lytte til vores fans, og derfor har dette været et vigtigt punkt at forbedre os på.
Vi tror på, at kontantløs betaling er fremtiden, og noget der er kommet for at blive, og dette er derfor også en fremtidssikring.  Vi glæder os til at rulle dette initiativ ud, og vi er sikre på, at det i sidste ende er til gavn for hele klubben og i særdeledeshed fansene.
Skulle du have spørgsmål til tiltaget, kan du kontakte Kommerciel direktør, Andreas Byder, på tlf. nr. 2623 6366 eller e-mail: ab@lyngby-boldklub.dk.
Du kan sikre dig billet til næste hjemmekamp mod HB Køge søndag den 30. september, hvor der er kampstart kl. 14:45. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Minder for livet bliver skabt på Lyngby Stadion, og skulle du have lyst til at blive en fast del af fællesskabet i Lyngby Boldklub, så kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her.
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.