Fire kongeblå talenter udtaget til U-landshold

Foto (c) fodboldbilleder.dk

Der var været rigeligt med gode nyheder at berette om på ungdomsfronten, hvor først Oskar Snorre blev udtaget til U21-landsholdet, og sidenhen var det Adam Sørensen, der blev udtaget til U19-landsholdet. Denne gang er det så fire yngre gutter, der er blevet udtaget til henholdsvis U18- og U16-landsholdet, og vi er noget så glade på de unge drenges vegne, og samtidigt stolte af det flotte ungdomsarbejde bærer frugt.

Man kan i denne sæson købe sæsonkort på abonnementsordning, og man kan dermed sikre sin egen personlige plads på Lyngby Stadion for bare 75 kr. om måneden. Køb dit personlige sæsonkort til Lyngby Stadion lige her.

Frederik Winther udtaget til det danske U18-landshold
Den 2. september skal det danske U18-landshold samles, hvor de rejser til Israel for spille to venskabskampe mod Israel. I den rødhvide trup er Frederik Winther at finder, som til dagligt optræder for Lyngby Boldklubs U19-mandskab. De to kampe skal spilles henholdsvis den 4.- og 6. september, og vi kommer med en opdatering på kampene, når de danske drenge er hjemme igen. Der skal også lyde et stort tillykke til Frederik med udtagelsen.

Se første afsnit af vores dokumentarserie “Sammen For Lyngby” her

Tre kongeblå spillere udtaget til det danske U16-landshold
De seneste par dage har det danske U16-landshold været samlet i Vejen til træningssamling, og Lyngby Boldklub havde tre spillere udtaget. Det har drejet sig om Oliver Kryger Andersen, Filip Panjeskovic og Maurits Kjærgaard. Desværre måtte Panjeskovic og Kjærgaard melde fra med skader, så det har kun været Kryger, der var afsted, men der skal stadig lyde et tillykke med udtagelsen til alle tre, som til dagligt spiller på det kongeblå U17-hold.
Husk der er hjemmekamp for De Kongeblå på lørdag den 1. september, hvor der er kampstart kl. 13:30 mod Viborg FF. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Samme dag er vi stort til stede ved Liv i Lyngby, hvor der vil være fodboldfest og fælles fanmarch fra Lyngby centrum. I kan læse meget mere om det sjove arrangement ved at klikke her.
Minder for livet bliver skabt på Lyngby Stadion, og skulle du have interesse for at følge hele rejsen med Lyngby Boldklub, der kæmper for oprykning til Lyngby, så kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her.
Læs også: Oskar Snorre udtaget til U21-landsholdet
Læs også: Adam Sørensen udtaget til U19-landsholdet
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Læs også: Lyngby Boldklub A/S inviterer til fodboldcamp “Det’ Bare Fodbold 2018”
Læs også: U18-talenter vinder international turnering i Belgien
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.