Gytkjær: Vi skylder fansene en god kamp i Randers

Lyngby Boldklub fik en over snuden ved seneste besøg i Randers, og det skal ifølge Frederik Gytkjær revancheres søndag eftermiddag.

Midt i sidste sæsons jagt på endnu en sæson i 3F Superligaen, løb Lyngby Boldklub ind i et sviende 6-2-nederlag i Randers.

Kampen husker Frederik Gytkjær kun alt for godt, og selvom det sidenhen er blevet til en sejr over ’Hestene’ hjemme på Lyngby Stadion, så håber han alligevel, at De Kongeblå kan revanchere det seneste besøg i Kronjylland, når der i morgen eftermiddag fløjtes op.

– Det var sgu en forfærdelig kamp, men det var heldigvis en helt anden tid for os. Vi står et andet sted nu, og vi føler alle, at vi er på vej i en rigtig god retning. Men der er da ingen tvivl om, at jeg rigtig gerne vil tage revanche for den kamp – det var ikke særligt sjovt at stå midt i. Vi skylder lidt fansene en god kamp i Randers, siger Frederik Gytkjær, som dog spår en svær kamp.

– Jeg synes, at Randers ser stærke ud. De kommer også som ubesejrede i fem kampe selvom, at de har haft et relativt hårdt kampprogram, så der er da ingen tvivl om, at vi skal være på tæerne og spille op til vores bedste. Jeg synes dog samtidig også, at vores to seneste kampe resultatmæssigt har vist, at vi kan lege med nogle af de bedste hold i rækken, så troen på, at vi kan tage point er da bestemt til stede, slutter Gytkjær.

Der er kampstart i morgen kl. 14:00.

Frederik Gytkjær præsenteres af Replay.

#SammenForLyngby

20-0: Lokalplanen for nyt stadion stemt igennem