Akademi Camp og Keeper Camp i uge 42

I uge 42 afholder Lyngby Boldklub både Akademi Camp og Keeper Camp, og du kan stadig nå at sikre en plads. Begge camps skal give alle deltagere en god og lærerig oplevelse på banen, hvor de kan udvikle deres færdigheder og nyde fodbolden. Træningen er planlagt af akademi-trænere fra Lyngby Boldklub.

Foruden masser af gode træningspas indgår dette også som en del af Lyngbys camps:

• 1 x kampbillet til Lyngby Stadion
  • Tøjpakke
  • Frokost inkl. drikkevarer

Akademi Camp

Pris: 1.600 kr
Aldersgruppe: U7-U13 (2012-2018)
Datoer: 14.-15. + 17.-18. oktober

Akademi Camp er den perfekte mulighed for unge spillere op U7-U13, der ønsker fire intense dage fyldt med fodbold og læring. Dagene byder på otte træningspas fordelt på de fire dage. På banen vil der være ca. 8 spillere pr. træner, så hver træner har de bedste muligheder for at give spillerne et godt udbytte.

Keeper Camp

Pris: 1.200 kr
Aldersgruppe: U10-U15 (2010-2015)
Datoer: 17.-18. oktober

Keeper Camp er skræddersyet til unge målmænd, der ønsker at forbedre deres færdigheder. Denne camp er for U10-U15, og giver deltagerne mulighed for at lære fra Lyngbys dygtige målmandstrænere. Keeperne får fire træningspas på to dage.

Tilmelding foregår her.

20-0: Lokalplanen for nyt stadion stemt igennem