De Små Vikinger PLUS kan tage ven med på stadion

Medlemmer af De Små Vikinger PLUS  har søndag muligheden for at tage en ven gratis med til kamp på søndag.

Som medlem af vores De Små Vikinger PLUS, har man i forvejen masser af unikke kongeblå fordele.

Søndag har de dog endnu en, da man ved fremvisningen af sit medlemskort nede i billetskuret ved indgangen, gratis kan medbringe en ven til kampen mod Silkeborg og den sjove børnedag i Wolt Market-zonen forud for kampen.

Du kan også fortsat nå at blive medlem af De Små Vikinger PLUS, og det koster kun 29,- kr. om måneden.

Som medlem af De Små Vikinger PLUS får du udover alle de normale fordele også en personlig fødselsdagshilsen fra din yndlingsspiller, fødselsdagsgave der kan afhentes på kampdage, vouchers og rabatter på mad og drikke i Wolt Market-zonen.

Er du pt. BASIS-medlem af De Små Vikinger, skal du blot skrive til kundeservice@lyngby-boldklub.dk for at blive opgraderet.

Læs mere og blev medlem af De Små Vikinger PLUS her.

#SammenForLyngby

Willy: Kollektivet kan bære os langt

Jasseminho besøger Lyngby Stadion på søndag

To kongeblå talenter på U16 Future-landsholdet