Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp

Sunweb er ny partner i Lyngby Boldklub, og samarbejdet sparkes i gang med et brag allerede på søndag, hvor der er dømt kæmpe skitema på Lyngby Stadion.

Det er med stor glæde, at vi kan offentliggøre en ny partner i det stærke og voksende netværk i Lyngby Boldklub.

Et af Danmarks største rejsebureauer, Sunweb, er nemlig ny fast mand på holdkortet på Lundtoftevej, og de gør i den grad deres entré på Lyngby Stadion på søndag.

Sunweb har i flere år været kendt for solferier til danskerne, men inden for de senere år er de også vokset voldsomt på skirejser, og nu skyder de skisæsonen i gang søndag eftermiddag på Lyngby Stadion.

Til Lyngby Boldklubs hjemmekamp mod AGF på søndag vil der derfor være stort ski og afterski-tema i både hjemme- og udebaneafsnit.

Head of Business Relations I Lyngby Boldklub, Tobias Edelgren, glæder sig over det nye samarbejde med Sunweb.

– Vi er utroligt glade for, at vi i Lyngby Boldklub er blevet en attraktiv platform for anerkendte virksomheder som Sunweb. Det er et bevis på, at vores målrettede arbejde med at tilbyde et alternativ til den konventionelle marketingplatform bærer frugt. Partnerskabet med Sunweb viser, at vi kan skabe værdi for både klubben og vores partnere på nye måder, og vi glæder os enormt meget til at udrulle en fed og anderledes dag på Lyngby Stadion på søndag til kampen mod AGF, siger Tobias Edelgren.

Direktør i Sunweb, Jan Lockhart glæder sig ligeledes over partnerskabet i Lyngby Boldklub.

– Vi er rigtig glade for vores nye partnerskab i Lyngby Boldklub, der over en længere periode har vist, at de er i stand til at skabe værdi for partnere både på og udenfor kampdage. Vi glæder os til at blive en del af klubbens kreative univers, siger Jan Lockhart og uddyber om søndagens kickstart af samarbejdet.

– Vi vil gerne skabe en oplevelse, der bygger bro mellem sportslig rivalisering og fællesskab. Det handler ikke kun om at støtte ét hold – det handler om at give fans på begge sider en oplevelse, der løfter hele stemningen. Vi tror på, at fodbold og fest kan forenes på en positiv måde, siger Jan Lockhart.

Velkommen i Lyngby Boldklub-familien, Sunweb.

#SammenForLyngby

Akademiet tager på inspirationstur til Philadelphia Union