Tilmeld dig Lyngby Boldklubs Akademi- og Keeper camp i efterårsferien

I efterårsferien afholdes næste Akademi- og Keeper Camp i Lyngby Boldklub, og tilmeldingen er nu åben. Køb din plads her.

Sommerens Akademi- og Keeper Camp var igen en kæmpe succes, og vi glæder os allerede til igen at skulle fylde Lundtoftevej med flere glade og talentfulde unge fodboldspillere.

Næste Akademi- og Keeper Camp er heldigvis ikke alt for langt rundt om hjørnet, da vi i efterårsferien afholder begge dele.

Som deltager på en af Lyngby Boldklubs camps er du sikret professionel træning fra klubbens dygtige Akademi-trænere, frokost inkl. drikke, tøjpakke, en kampbillet til Lyngby Stadion og ikke mindst masser af fede træningspas.

Akademi Camp strækker sig over fire dage med otte træningspas, imens Keeper Camp er over to dage med fire træningspas.

Tilmeld dig Akademi Camp og læs meget mere om den her.

Tilmeld dig Keeper Camp og læs meget mere om den her.

#SammenForLyngby

Lyngby Boldklub-ikon fylder 80 år

Nederlag efter overtidsscoring

Karlsen: Det kan blive en vild kamp