BLIV MEDLEM AF DE KONGEBLÅ HJERTER OG KOM TIL TRANSFER DEADLINE DAY PÅ LYNGBY STADION

Hvis du er medlem af De Kongeblå Hjerter, har du på Deadline Day mulighed for at få en eksklusiv indsigt i Lyngby Boldklubs transfer strategi.

Dette er et premium sæsonkort, giver vi vores fans mulighed for at komme tættere på klubbens centrale aktiviteter.

Med De Kongeblå Hjerter får du f.eks. adgang til tre årlige temaarrangementer, hvor du kan få et kig ind i maskinrummet hos Lyngby Boldklub.

Det første af disse arrangementer finder sted den 2. september fra kl. 18:00-20:00 i Klubloungen på Lyngby Stadion, hvor vi inviterer De Kongeblå Hjerter til at deltage i Deadline Day.

Arrangementet er helt eksklusiv for ‘De Kongeblå Hjerter’, men alle har mulighed for at tage 1 gæst med til arrangementet.

Aftenens program

Journalist Kian Fonoudi interviewer cheftræner Morten Karlsen, der vil fortælle lidt om opstarten, og give sine tanker omkring trupsammensætning.

Herefter vil fodboldchef Nicas Kjeldsen give en status på transfervinduet. Omend han vil forlade arrangementet i ny og næ, når hans telefon ringer. Måske deler han endda et par transferrygter, før Farzam breaker dem?

Til sidst vil administrende direktør Andreas Byder og Birger Jørgensen give en update på stadionprojektet.

Der serveres stegt flæsk med persillesovs ad libitum, og fri fadøl og sodavand til arrangementet.

Meld dig ind i De Kongeblå Hjerter

Hvis du allerede er medlem af De Kongeblå Hjerter, så har du allerede modtaget en mail-invitation med tilmeldingslink. Men for dig, der endnu ikke har et premium-sæsonkort, er der gode nyheder: Der er stadigvæk ledige pladser til arrangementet.

Sådan bliver du medlem af De Kongeblå Hjerter

Der er to måder, hvorpå du kan blive medlem af De Kongeblå Hjerter:

1. Hvis du ikke har et sæsonkort, kan du gå ind på lbk.eventii.dk og købe et sæsonkort – vælg abonnementet ”De Kongeblå Hjerter”.
  2. Hvis du allerede har et sæsonkort, men ønsker at opgradere til et premium-sæsonkort, kan du skrive til kundeservice@lyngby-boldklub.dk.

Vi ser frem til at byde mange med kongeblå hjerter velkommen til arrangementet den 2. september.

Lyngby Boldklub-ikon fylder 80 år

Nederlag efter overtidsscoring

Karlsen: Det kan blive en vild kamp

Tilmeld vores nyhedsbrev