Nielsen: Vi skal selv afgøre det

Cheftræner David Nielsen har ét fokus forud for morgendagens kamp mod Hvidovre, og det er, at De Kongeblå selv skal afgøre deres skæbne.

Lørdag eftermiddag skal kvalifikationsspillet i 3F Superligaen afgøres, og det er med alt på spil for Lyngby Boldklub.

De Kongeblå kan med mindst ét point afgøre deres egen skæbne, men flere kongeblå fans’ øjne vil nok også været rette mod Viborg, hvor hjemmeholdet med point mod OB ligeledes kan sikre Lyngby Boldklub endnu en sæson i Danmarks bedste fodboldrække.

Cheftræner David Nielsen har dog kun ét fokus – at Lyngby Boldklub selv skal afgøre deres skæbne.

– For mig er det egentlig rigtig simpelt. Vi skal ud at spille en fodboldkamp, og det er en kamp, som vi går ud for at vinde. Jeg har sagt hele vejen til spillerne, at det kommer til at blive afgjort på sidste spilledag, så ingen er overraskede over, at vi nu står med en fantastisk spændende kamp. Vi er klar til at gå ud at præstere, og jeg håber, at fansene møder talstærkt op og lader os høre dem igennem hele kampen, siger David Nielsen, som ikke bruger mange øjeblikke på kampen i Viborg.

– Den kamp bruger jeg lige nøjagtigt ingen tid på. Det her er op til os selv, og vi forventer ingen hjælp udefra. Vi glæder os til kampen, og vi glæder os ikke mindst til at se alle vores mange fans i Hvidovre, slutter han.

David Nielsen præsenteres af Ensure.

#SammenForLyngby

Karlsen: Vil være en del af Lyngby-ånden