Rasmus Andersen er årets akademispiller

Mandag blev årets Akademispiller kåret, og her faldt valget på Rasmus Andersen, der fuldt fortjent blev hyldet pausen af kampen mod Viborg FF.

Det har været en fremragende sæson for det kongeblå akademi, hvor både resultater og udvikling på træningsbanen har været fremragende.

Masser af spillere har været i spil til titlen som årets akademispiller, men valget faldt forleden på U15-spiller Rasmus Andersen, hvorfor han fuldt fortjent kunne lade sig hylde i pausen af mandagens kamp mod Viborg FF.

Rasmus Andersen står noteret for 13 mål og fem assists i indeværende U15-sæson, og han er en evig trussel omkring modstanderens felt. Han arbejder altid stenhårdt og i holdets tjeneste, og han er derudover en fantastisk person, som virkelig har Lyngby-ånden inde under huden.

Mandag fik han derfor overrakt prisen af ingen ringere end Yussuf Poulsen, som selv har taget turen gennem det kongeblå Akademi.

På billedet ses derudover direktør Andreas Byder, U15-cheftræner Simon Sellerup, Rasmus’ bror og to repræsentanter for Sydbank, der er stolt partner på Akademiet.

Stort tillykke med den flotte titel til Rasmus.

Akademiet præsenteres af Sydbank.

#FremtidenErKongeblå

Bliv medlem af De Små Vikinger PLUS

Nederlag til de svenske mestre

Se kampen mod Malmö FF her