Bliv medlem af De Små Vikinger PLUS

I Lyngby Boldklub har vi en fantastisk børneklub, De Små Vikinger, hvor du kan få store kongeblå oplevelser. Er dit barn medlem endnu?

I Lyngby Boldklub vil vi altid skabe den bedst mulige oplevelse for vores mindste fans, og derfor har vi vores børneklub, De Små Vikinger, samt vores udvidede børneklub, De Små Vikinger PLUS, der giver adgang til endnu  flere store kongeblå oplevelser.

Som medlem af De Små Vikinger PLUS får du naturligvis adgang til alle de normale tiltag i De Små Vikinger, men derudover venter der store og helt unikke oplevelser samt fordele for dine små vikinger.

Du kan tilmelde dine børn til De Små Vikinger PLUS for blot 29,- kr. om måneden her.

Læs desuden meget mere om muligheden for at holde din børnefødselsdag på Lyngby Stadion her.

#SammenForLyngby

Nederlag i Nørreskoven