Sydbank forlænger og øger engagementet i Lyngby Boldklub

Sydbank er en stor og vigtig partner i Lyngby Boldklub, og nu sætter vi yderligere turbo på partnerskabet. Sydbank er således ny tribunepartner på Lyngby Stadion.

Gode partnere er alfa og omega, og i Lyngby Boldklub er vi begunstiget med en lang række af disse.

Det er derfor med stor glæde, at vi kan fortælle, at en af de større af slagsen ikke blot har forlænget deres aftale, men også øget deres engagement.

Sydbank er nu ikke længere blot Akademi-partner, de er også tribunepartner på Lyngby Stadion.

Kommerciel chef i Lyngby Boldklub, Kristian Maimann, glæder sig over det opgraderede samarbejde.

– Den nye aftale med Sydbank er en stor og strategisk vigtig aftale for os i Lyngby, og vi er derfor rigtig glade for at kunne forlænge og opgradere partnerskabet med Sydbank, siger Maimann inden, at han fortsætter.

– Vi har haft et fantastisk samarbejde med Sydbank omkring Akademiet, og det gode og tætte samarbejde, tager vi nu med ind i 3F Superligaen. Vi ser frem til et fortsat godt samarbejde til gavn for Lyngby Boldklub, Sydbank og bankens kunder.

Lyngby Boldklubs ene tribune, den der kan ses på Tv-kameraerne, er i denne uge blevet beklædt flot med Sydbank, hvorfor den står knivskarpt til morgendagens spændende hjemmekamp mod Hvidovre IF.

#SammenForLyngby

Bliv medlem af De Små Vikinger PLUS

Nederlag til de svenske mestre

Se kampen mod Malmö FF her