Rømer: Alle omkring Lyngby Boldklub fortjener en god afslutning

Marcel Rømer ser frem til morgendagens returkamp mod FC Fredericia, hvor 2023 skal rundes af med manér.

2023 har været noget ganske særligt for Lyngby Boldklub. ’The Great Escape’, tilskuerrekorder, en historisk god start på Superligaen og nu muligheden for at gå i en pokalsemifinale for første gang i 17 år. Og så har vi endda kun snakket, hvad der er sket på førsteholdet.

Spørger man anfører Marcel Rømer har året 2023 simpelthen været for godt til at slutte uden jubel på de kongeblå lægter.

– Der er intet vi hellere vil end at gå på julepause med en god følelse. Selvom 2023 og også efteråret alene har været fantastisk for os, så smager det altid lidt bedre, når man slutter på en god. Der er så mange mennesker, der har kæmpet for kongeblå i år, og de skal have en ordentlig afslutning i dag, siger anføreren.

Vi har brug for fansene

Nede med 3-0 i Fredericia lignede længe en rigtig skuffende torsdag aften i Fredericia, men Lyngby Boldklub kæmpede sig flot tilbage og fik begrænset nederlaget således, at der søndag aften fortsat er alt at spille for.

Marcel Rømer håber på god opbakning fra lægterne, så holdet sammen med fansene kan sikre semifinalepladsen.

– Vi er bagud fra start i morgen, så vi skal ud og jagte noget. Det har vi gjort sammen før på Lyngby Stadion, så jeg ønsker mig virkelig, at vores fans kommer på stadion og hjælper os. Det er kun med dem i ryggen, at vi kan vende sådan en kamp mod et rigtig dygtigt hold, siger anføreren inden, at han fortsætter.

– Det er årets sidste kamp på Lyngby Stadion, der har været et helt magisk sted for os i 2023. Lad os gå ud og runde det her fantastiske år af sammen og skabe en vanvittig atmosfære, så vi kan give alle den afslutning, som de fortjener, slutter Rømer.

Der er kampstart i morgen kl. 18:00, og du kan fortsat købe billetter her.

Du kan desuden læse meget mere om programmet på Lyngby Stadion her.

Marcel Rømer præsenteres af Rudolf Freelance & Consulting.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske