Varmestue og julehygge til søndagens returopgør

Søndag er der returopgør mod FC Fredericia, og inden vi skal støtte drengene mod en historisk semifinale, er der dømt varmestue i klubhuset og julehygge i Wolt Market-zonen.

Det er vist ingen hemmelighed eller overraskelse, at det er koldt at gå til fodbold i december-måned.

Ikke desto mindre spiller vi stadig, og sikke en kamp, der er os i vente til at runde 2023 af på sammen, når vi for første gang i hele 17 år kan spille os i en pokalsemifinale.

For at gøre oplevelsen på Lyngby Stadion bedst mulig en aften i december, har vi dog valgt at lave en række tiltag.

2. sal i klubhuset, også kaldt Beierholm Loungen, bliver søndag gjort til varmestue, hvor man vil kunne købe æbleskiver, varm kakao, kaffe og øl/sodavand samt hygge sig inden, at det går løs inden for kridtstregerne en sidste gang i 2023.

Der vil derudover også være mulighed for at julehygge i varmestuen med juleklip.

Julehygge er der også i Wolt Market-zonen, hvor ingen ringere end julemanden kigger forbi kl. 17:15 Julemanden deler vouchers til æbleskiver ud til de første 50 børn.

Derudover vil der være mulighed for at pynte juletræ, få varmen ved bålet og have det sjovt med alle de øvrige aktiviteter i Wolt Market-zonen. Hvis vejret tillader det, vil hoppeborgen ligeledes blive pustet op.

U19 hyldest og farvel til Ngabo

Mandag rundede vores talentfulde U19-drenge en fantastisk tur til Marbella af med at vinde den store turnering Scandinavian Academy Tournament.

Det skal naturligvis markeres, da holdet skal hyldes i pausen. Vi håber derfor, at mange vil møde op og give drengene den hyldest, som de fortjener.

Før kampen skal vi ligeledes hylde en spiller, da vi tager afsked med Sanders Ngabo, der fra 1. januar skifter til Philadelphia Union i MLS. Ngabo vil modtage blomster som tak for sin tid i den kongeblå trøje.

Vi glæder os til at tage imod jer til årets sidste kamp, hvor vi forhåbentlig kan fejre en semifinaleplads og et helt forrygende 2023.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske