Her er dit program for fredags fiesta på Lyngby Stadion

Der er både Veteran Match og Oktoberfest på programmet, når vi i morgen åbner Lyngby Stadion til fredagskampen mod Vejle BK.

Når vi i morgen åbner for Lyngby Stadion til kampen mod Vejle BK, er det med masser af aktiviteter på programmet, da der både er dømt Veteran Match og ikke mindst oktoberfest!

Oktoberfesten åbner allerede i fanbaren kl. 16:00, hvor der bliver slået telt op til formålet. I teltet vil være der rigeligt med kolde Erdingere og aktiviteter for dig og dine medfans.

Der er lækre brezels til de første 50 personer, der ankommer til oktoberfesten. Fra kl. 16:00 – 17:00 vil der desuden være Happy Hour ved oktoberfesten med to drikkevarer for éns pris.

Vi gør opmærksom på, at teltet bliver indhegnet som en del af den normale indgang, hvilket betyder, at man skal scanne sin billet i indgangen for at komme ind i oktoberfest-teltet.

Fanzonen åbner som sædvanligt to timer før kampstart, og her vil alle de sædvanlige sjove aktiviteter stå til rådighed. I anledning af Veteranmatchen vil der ligeledes være cupcakes til de første 100 børn, der kommer i Fanzonen.

Skal du spise din aftensmad på Lyngby Stadion, kan du naturligvis som altid købe den legendariske Lyngby-pølse, men i Fanzonen vil også Seghal Group stå klar med en foodtruck, hvor der vil være masser af lækker mad.

kl. 18:00 vil vi igen opfordre alle fans til at indtage tribunen, så vi er klar til at give drengene det sidste skud energi under opvarmningen – præcis som det var tilfældet ved seneste hjemmekamp mod FC Nordsjælland og i sidste weekend mod Hvidovre.

I pausen af opgøret hylder vi de danske veteraner i anledning af, at kampen ligeledes er årets Veteranmatch. Du kan læse mere om vores Veteran Match tiltag her.

Efter kampen vil oktoberfesten fortsætte på 2. sal i klubhuset frem til kl. 23:00. Derefter inviterer Kings Hat ned til dem, hvor festen fortsætter med en gratis fadøl til alle Lyngby-fans.

Strikhalstørklæde 'Forza Lyngby 2024'
125.00 kr.
Spillertrøje 2023/24
599.00 kr.799.00 kr.
Vælg muligheder
Blyant
20.00 kr.
Pladsholder
Diverse
0.00 kr.
Apply a promo code:
Subtotal - 6 items
Shipping & taxes calculated at checkout.
795.00 kr.
Checkout Now