Ryan, TK, unge og nye navne i kamptrup mod Rudersdal

Lørdag eftermiddag spiller Lyngby Boldklub sommerens første testkamp. Vores samarbejdsklub fra FC Rudersdal byder op til dans på Rundforbi Stadion i Nærum.

Kampen er en del af den store FC Rudersdal-dag, hvor FC Rudersdal har inviteret hele deres klub til stor sommerfest. Det kan du læse mere om ved at klikke her.

Der er gratis adgang til kampen, der sparkes igang klokken 14.30 på Rundforbi Stadion i Nærum.

Ung trup og surprise-comeback
Cheftræner Freyr Alexandersson har i dag sat navn på de spillere, der skal i aktion lørdag. I kamptruppen, der tæller 21 spillere, er en hel del unge navne – blandt andet den nytilkomne U19-spiller Jeppe Corfitzen, der er skiftet fra FC København.

Truppen tæller også tre af de nye navne i førsteholdstruppen: Mathias Kristensen og Mikkel Juhl, der begge er skiftet fra Nykøbing FC, samt Lucas Hey, der er rykket op fra U19-holdet og nu indgår fast i førsteholdstruppen. Kamptruppen tæller også det tidligere Lyngby-talent Ryan Johnson Laursen, der ugen igennem har holdt sig igang på træningsbanen med førsteholdet. Og så er der også en ægte overraskelse iblandt.

Transitionstræner Thomas ‘TK’ Kristensen kan nemlig gøre comeback for Lyngby i en alder af 39 år – 17,5 år efter han sidst hoppede i den kongeblå trøje. Den tidligere midtbanespiller, der har 73 Lyngby-kampe på CV’et, indgår således i 21-mandstruppen.

Truppen mod FC Rudersdal:
Frederik Ibsen (GK)
Filip Versterre (GK)