Lyngby henter ‘Årets spiller’ i NordicBet Ligaen

Lyngby Boldklub henter Mathias Kristensen i Nykøbing FC. Den 28-årige angriber blev topscorer i NordicBet Ligaen i denne sæson, hvor han også blev kåret til ‘Årets Spiller’ af Spillerforeningen. Kristensen har fået en kontrakt til sommeren 2025 i Den Kongeblå trøje.

‘Årets spiller’ i 2. division. Topscorer i 2. division. ‘Årets spiller’ i NordicBet Ligaen. Topscorer i NordicBet Ligaen. På to sæsoner. Transfervinduet er kun lige åbnet, men vi kan allerede afsløre den første oprustning til den kommende sæson af 3F Superligaen – en høj og målfarlig en af slagsen!

Vi har sikret os to-meter-manden Mathias Kristensen, som i den forgangne sæson scorede mod os ved mere end en lejlighed for Nykøbing FC. Samtidig blev han topscorer i NordicBet Ligaen med 18 kasser.

I den kommende Superliga-sæson skal han banke kasser ind i Den Kongeblå trøje, og særligt hans fysik og målfarlighed var blandt grundene til, at han nu er blevet udstyret med en tre-årig kontrakt, forklarer fodboldchef Nicas Kjeldsen.

‘Vi glæder os til at få tilført nogle dimensioner til vores hold med MK. Han er eminent til at holde i bolden, sparker som en hest og i de seneste sæsoner har han vist, at han er en rigtig målscorer. Mathias har nogle spidskompetencer, vi ikke har i truppen, og vi er glade for, at han valgte os.’

‘Udover, at han er stor og et åbenlyst våben i luftspillet, så er hans teknik på et rigtig højt niveau. Vi tror på, at MK både kan bidrage med mål selv, men også skabe plads til mange af vores andre spillere og gøre dem endnu bedre’, slutter Nicas Kjeldsen.

I kan læse citater fra hovedpersonen selv her

Mathias Kristensens profilpartner er A Little Something