Trup og optakt: ”Vi vil præstere foran fansene”

Modstander: Fremad Amager

Spillested: Lyngby Stadion

Kampstart: Kl. 18:00 – Den 18/8-2021

Efter en 4-1-sejr på udebane mod Hobro IK i weekenden vender De Kongeblå drenge tilbage i egen hule, når Fremad Amager gæster Lyngby Stadion onsdag aften kl. 18. Lyngby har startet sæsonen med maksimum pointhøst, hvor der ligeledes har været masser af kongeblå mål at glæde sig over.

Første hjemmekamp i NordicBet Ligaen bød på en fornem 5-0-storsejr over Esbjerg, og sæsonens andet opgør på Lyngby Stadion bliver med Fremad Amager som modstander. Cheftræner Freyr Alexandersson er glad for holdets sæsonstart og ser frem til endnu en kamp på Lyngby Stadion:

”Der er stor forskel på, hvor vi var som hold, da vi startede op, og så hvor vi står lige nu. Vi har stor selvtillid og har skabt nogle gode relationer allerede. Vi glæder os til at spille på hjemmebane igen, og mærke den stemning der er på og omkring Lyngby Stadion – vi vil præstere foran fansene,” siger Freyr.

”Vi har fået en god sæsonstart og skal fortsætte med at køre på og presse os selv til at yde maksimalt hver gang. Mod Fremad Amager skal vi ud og vise gejst, power, vindermentalitet og have en stolthed over at spille på hjemmebane foran vores fans,” slutter han.

Husk, at Handelsforeningen i Lyngby er kampsponsor onsdag, hvor der vil være en række sjove aktiviteter på stadion. Medlemmerne af Handelsforeningen har doneret en masse fede præmier, som du kan vinde. Læs meget mere om programmet for dagen her: lbklive.dk/Faprogram

Truppen:

1 Frederik Schram

31 Frederik Ibsen

4 Svenn Crone

5 Kristian Riis

8 Petur Knudsen

9 Lasse Fosgaard

10 Rasmus Thellufsen

11 Magnus Kaastrup

13 Casper ‘Dani’ Winther

17 Adam Sørensen